سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                               
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اقدام تروریستی در مسجد جامع زاهدان را که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان‌مان منجر شد محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بدین شرح است.
خبر انفجارهای تروریستی مسجد جامع زاهدان که به شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنان‌مان منجر شد موجی از نفرت و انزجار عمومی را در پی داشت بی‌تردید همانگونه که علمای شیعه و اهل سنت سیستان و بلوچستان اعلام داشته‌اند هدف دشمن از این گونه شرارت‌ها ایجاد شکاف در صفوف به هم پیوسته مسلمانان و جبران شکست‌های مکرر آنان در منطقه است.
ابتکار عمل سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری و مجازات تروریست‌ها و عمال استکبار جهانی و نیز وحدت مثال‌زدنی مردم شهید‌پرور زاهدان چیزی نبود که دشمنان انقلاب آن را تاب آورند. متهم اصلی در این حوادث رژیم استکباری آمریکا و سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی‌اند که بارها و بارها دشمنی خود را با انقلاب اسلامی و مردم ایران اعلام کرده‌اند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن این گونه اعمال تروریستی این حادثه خون‌بار را به عموم ملت ایران به ویژه مردم شهید‌پرور استان سیستان و بلوچستان تسلیت عرض نموده و علو مقام را برای شهیدان این حادثه و طول عمر برای بازماندگان آنها از خداوند متعال خواستار است.
انتهای پیام/ر