سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                                        
این مراسم باشکوه با حضور دهها هزار نفر از مردم شیعه و سنی از مقابل مسجد جامع زاهدان - محل شهادت شهدا - آغاز شد و پس از تشییع ، پیکرهای مطهر شهدا ، در گلزار شهدای زاهدان بـه خاک سپرده شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر ، این مراسم باشکوه با حضور دهها هزار نفر از مردم شیعه و سنی از مقابل مسجد جامع زاهدان - محل شهادت شهدا - آغاز شد و پس از تشییع ، پیکرهای مطهر شهدا ، در گلزار شهدای زاهدان بـه خاک سپرده شد .

مردم در حالی که پیکر شهدای این جنایت تروریستی را حمل می کردند با سردادن شعار های شهیدان زنده اند الله اکبر ، این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست ، هیهات من الذله ، مرگ بر منافق و مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را از توطئه های دشمنان ملت ایران و عوامل مزدور آنان اعلام کردند .

در این مـراسم حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان از سوی مقام معظم رهبری ، زریبـافـان بـه نمایندگی از رئیس جمهور ، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اسلامی ،نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی حضور داشتند .

حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان نمـاینده ولی فقیه در سازمان بنیـاد شهید و امور ایثارگران در سخنانی ضمن ابلاغ پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مردم سیستان و بلوچستان از مردم شیعه و سنی این دیار بعنوان مردمی وفادار به نظام و رهبری و مرزداران عزت و شرف ایران اسلامی یاد کرد و افزود : شیعه و سنی سالیان سال در نهایت برادری و صمیمیت در کنار هم زندگی می کنند .

حجت الاسلام والمسلیمن رحیمیان عوامل تروریستی این فاجعه را ساخته دست استکبار جهانی و در راس انها امریکا دانست که با هدف ایجاد تفرقه میان شیعه وسنی این حربه شوم را به کار می گیرید .

وی تصریح کرد امروز ملت ایران نماد وحدت در مقابل کشورهای جهان است و دشمنان قسم خورده اسلام در صـدد تفرقـه هستند بدانند که ملت ایران با بصیرت تمام در سایه ولایت ایـن توطئه های سوم را خنثی و انان را در اهداف شومشان ناامید خواهند کرد .

 

 

 

 

 

 

  نسخه چاپی