سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

برگزاری دومین همایش بزرگ ایرانیان خارج از کشور پس از سی سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گامی بلند جهت جذب سرمایه های علمی و اقتصادی ایرانیانی است که بنا بدلایل متعددی ،این سرمایه ها در کشورهای همسایه و در کشورهای اروپایی و غربی هزینه می شود . برپایی این همایش یعنی ایران برای همه ایرانیان و از سویی دیگر فراهم کردن فرصت برای سرمایه گذاری علمی و اقتصادی همه ایرانیان و حتی غیر ایرانیان در کشور .فرصت حضور این ایرانیان ،در واقع این امکان را نیز ایجاد می کند که با دادن اطلاعات صحیح از پیشرفتهای کشور عزیزمان ایران ،آنان را سفیرانی واقعی پس از بازگشت به کشور محل اقامتشان داشته باشیم
چه بسیار کسانی که سعی در تخریب چهره دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد داشته که بگویند این دولت توان جذب سرمایه های بین المللی را ندارد و حال وقتی این اتفاق می افتد که البته نیازمند مهیا ساختن مقدماتی است ،صدای همه در می آید که البته این اقدام غیر خودیها و مخالفین تازگی ندارد و مدام سعی بر تخریب دارند و اینبار که دیگر دستهایشان خالی بود سعی کردند که با انتشار یک تکه فیلم از این همایش و بیان یک ضرب المثل رایج ،چهره رئیس جمهور را تخریب کنند .

ای کاش نگاه به این همایش به عنوان یک فرصت ملی و از جنبه کسب منافع ملی از طرف همه آنانی که دلشان برای ایران می تپد ،می بود .

مومن در هیچ چارچوبی نمی گنجد.

محمود احمدی نژاد با دوستان مهربان و صمیمی بوده و در واقع با خودی ها رحماءبینهم می باشد و با دشمنان و مستکبران داخلی و خارجی و آنان که شکمشان از مفتخوری در حال ترکیدن است ؛اشداء علی الکفار است .

در سال 84 می گفتند چهره محمود بدرد ریاست جمهوری نمی خورد و طرفداران یکی از کاندیداها او را در رسانه ملی به کوتوله سیاسی صدا می زد .در طول 4 سال گذشته بسیار تلاش کردند که بگویند محمود احمدی نژاد عرف دیپلماسی که معلوم نیست از کجا آمده ،را رعایت نمی کند و آری او بی نظیر است و همانطور که امام راحل و رهبری عزیز انقلاب بسیاری از عرف های مطلوب همین اشخاص را رعایت نکردند ،او نیز اینچنین است . (ماجرای برخورد امام خمینی (ره) با گورباچوف از این دست است و یا خاطرات ریاست جمهوری رهبر عزیز انقلاب در دوران ریاست جمهوری و سفر ایشان به چین )

اما در انتشار تصاویر رئیس جمهور در این همایش و گفتن آن ضرب المثل چرا ادامه آن و یا سایر اتفاقات شیرین این همایش به نمایش در نیامد و دیدن این تصاویر می تواند مفید باشد :

- فیلم کامل این همایش بمدت 49 دقیقه و حجم 40 مگابایت

- گزیده ای 8 دقیقه ای از این همایش با حجم7 مگابایت لینک کمکی : اینجا کلیک کنید

- فیلم ضرب المثل اون ممه رو لولو برد !!!

فیلم شماره 1

فیلم شماره 2

- فیلم دادن یک منزل در اصفهان به دکتر خارجی

- فیلمی از همایش اول ایرانیان در فروردین 1388

در ادامه دوستان و خودی ها نیز بی کار نماندند .برخی سایتها از جمله جهان نیوز و عصر ایران ،با تیتر تصاویر دیده نشده از این همایش بگونه ای عمل کردند که برخی از همان غیر خودی ها اعلام کردند که افراد بی حجاب در همایش حضور داشتند که با وجود تصاویری از زوایای دیگر در خبرگزاری های دیگر این مساله ابتر ماند اما راستی این مدعوین این همایش ایرانیانی بوده که سالها تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار داشته و شاید بیش از این توقع نباشد و معلوم نیست این همه تنگ نظری و بسته بودن نگاه برخی برای چیست ؟

تصویر کار شده بر روی سایت جهان نیوز و عصر ایران :

 

لینک سایت جهان نیوز : http://www.jahannews.com/vglam0n6e49nua1..44vhgwkhke45.,.html#2

و اما همین تصویر از زاویه ای دیگر در خبرگزاری فارس :

 

اما خودی ها به این بسنده نکردند و ناگهان با جلودار بودن روزنامه کیهان و در ادامه روزنامه های نزدیک به تفکر کارگزارانی همچون جمهوری اسلامی و برخی نوچه های روزنامه ای دیگر همچون خراسان ،به سخنان یک سیبل همیشگی دولت و رئیس جمهور حمله کردند و با زدن تیر های دروغین که در زیر آورده شده و نیز آوردن بریده بریده سخنان او ،شروع به عقده گشایی کردند .و در میان این بدخلقی ها از اصل همایش و اینکه برپایی این قبیل همایش ها اسراف بیت المال است ،شروع به تخریب نمودند و روزنامه کیهان مدعی دعوت برخی عناصر مشکوک از جمله هوشنگ امیر احمدی شده و اعلام داشته که ما از یک ماه پیش از همایش مطلع از دعوت این فرد بوده ایم اما مصلحت ندانستیم که این خبر را تا پایان همایش عمومی کنیم !!!

در همین جا یک سوال پیش می آید که یک دوست اگر از یک اشکال در دوست خود مطلع باشد ،چطور باید آنرا رفع کند و آیا فرض بر اطلاع یک ماه ی این روزنامه نبایستی این مساله زودتر از اینها اطلاع رسانی می شد و حتی قبل از برگزاری این همایش به آن خاتمه می داد .اما اگر این روزنامه غرض ورزانه عمل کرده باشد ،می شود همین کاری که اتفاق افتاد چرا که هدف زدن اصل همایش می باشد و بایستی این مباحث حاشیه ای بشود اصل ! بماند که سند مورد ادعای کیهان یک ایمیل ارسال شده از دبیرخانه همایش برای هوشنگ امیر احمدی است که واقعا چقدر این مطلب برای اهل فن علمی است ؟!

به هزار و یک روش می توان ایمیلی را جعل و یا از فردی بدون اجازه آن فرد برای فردی دیگر ایمیل ارسال کرد و این چگونه سندی است !!!

البته روزنامه کیهان یک خودی است که با یک آتش توپخانه ای قوی تاکنون دخل بسیاری از فته گران را درآورده ولی چقدر  خوب است که با دوستان از در رحمائ بینهم وارد شود .

در انتها حرفهای گفتی در خصوص نقدهای انجام شده بسیار است و تعجب از اینکه برخی حتی حال و هوای همایش را در خصوص بیان برخی مطالب و تاکید بر ایرانی بودن را مورد توجه قرار نداده و حتی اعلام داشته اند که نبایستی اینقدر در رابطه با ایرانی بودن مبالغه کرد ! ایران امروز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب ام القرای جهان اسلام است .از سویی دیگر بارها و بارها رهبری عزیز انقلاب بر عزت و اعتماد بنفس ملی تاکید کرده اند و در زمانه ای که بسیاری تلاش دارند که به مردم کشورمان و جهانیان القاء کنند که ایرانی بودن یک ننگ و یک جور حقارت است ،بیان این حرفها به چه معناست ؟!

در انتها باید گفت تمام مشکلات این همایش و سخنرانی های آن فقط یک چیز بوده و آن اینکه برگزار کننده و مجری اصلی آن آقای مهندس رحیم مشایی بوده است !!! مشکل این است .

 

 

 

مطالب مرتبط :

 اعلام نتایج همایش ایرانیان در سایه کوتوله خبرساز فراموش نشود!

 - خداوند با هیچ یک از ما قوم و خویشی ندارد !