سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

رهبر انقلاب کوبا با تاکید بر این موضوع که تهران تسلیم خواسته‌های آمریکا و اسرائیل نمی‌شود رئیس‌جمهور آمریکا را به اجتناب از حمله به ایران و جلوگیری از وقوع یک جنگ بزرگ دعوت کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "ریانوواستی "، "فیدل کاسترو "، رهبر انقلاب کوبا، ضمن سخنرانی در نشست خارج از نوبت پارلمان این کشور، از "باراک اوباما "، رئیس‌جمهور آمریکا، خواست دستور حمله به ایران را که می‌تواند یک جنگ هسته‌ای بزرگ را به دنبال داشته باشد، صادر نکند.
فیدل کاسترو که در مقالات اخیر خود به تفصیل درباره ایران و احتمالات حمله به وی سخن گفته است، امروز معتقد است امیدهایی برای اجتناب از جنگ بین ایران و آمریکا وجود دارد.
کاسترو با اشاره به عواقب فاجعه‌بار حمله احتمالی آمریکا به ایران اظهار داشت وی اکنون اطمینان دارد که این اتفاق رخ نمی‌دهد.
رهبر انقلاب کوبا گفت: یک نفر باید تنها تصمیم بگیرد و آن رئیس‌جمهور آمریکا است. به دلیل تعهدات فراوان، ظاهرا وی هنوز از این موضوع آگاه نیست، اما مشاوران وی شروع به درک این مطلب کرده‌اند.
بر اساس اظهارات وی، تهران تسلیم خواسته‌های آمریکا و اسرائیل نمی‌شود و در حقیقت صدور دستور حمله به ایران به اوباما بستگی دارد. تصمیم اوباما برای آغاز جنگ به معنای صدور دستور مرگ صدها میلیون نفر، از جمله ساکنین کشور وی و خدمه کشتی‌های جنگی آمریکایی مستقر در اطراف ایران خواهد بود.
کاسترو افزود: رهبران کشورهای قدرتمند دنیا، متحدان و مخالفان به جز اسرائیل، اوباما را به عدم انجام این اقدام دعوت خواهند کرد.
انتهای پیام/ت