سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

یک عضو هیئت اعزامی مجلس شورای اسلامی به غزه با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از صدور روادید سفر نمایندگان، به دولت مصر فشار وارد می‌کنند، گفت: اینکه نمایندگان جمهوری اسلامی ایران وارد خاک غزه شوند، برای آمریکا و اسرائیل یک "شکست " تلقی می‌شود.

پرویز سروری نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به سفر 4 نماینده مجلس به غزه گفت: بنابر آنچه دفتر حافظ منافع مصر در تهران اعلام کرده تا بیستم مرداد ماه جاری روادید سفر نمایندگان مجلس برای انجام این سفر صادر خواهد شد، اما تاکنون این روادید صادر نشده است.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای عدم صدور روادید این سفر به مصر فشار وارد می‌کنند چرا که برای آنها سفر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به غزه یک شکست فاحش است؛ اینکه نمایندگان جمهوری اسلامی ایران وارد خاک غزه شوند برای آمریکا و اسرائیل شکست تلقی می‌شود.

یک عضو هیئت اعزامی مجلس شورای اسلامی به غزه تصریح کرد: ظاهرا فشار زیادی در حال حاضر به دولت مصر برای صادر نکردن روادید سفر نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی ایران به غزه وارد شده ولی مجلس همچنان پیگیر صدور روادید است.

سروری ادامه داد: به محض صدور روادید سفر، نمایندگان به غزه اعزام خواهند شد.

وی در ادامه تاکید کرد: این سفر نمایش همبستگی ملت ایران با ملت فلسطین و نمایش شکست تمام طرح‌های آمریکا در منطقه خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: مصری‌ها تا این لحظه عموما اعلام می‌کنند که ما روادید این سفر را صادر خواهیم کرد ولی در عمل این کار را انجام نمی‌دهند البته ما هنوز به انجام این سفر امیدوار هستیم.

محمود احمدی بیغش نماینده شازند، عوض حیدرپور نماینده شهرضا، شبیب جویجری نماینده اهواز و پرویز سروری نماینده تهران، چهار نماینده‌ای هستند که با صدور روادید از سوی دولت مصر، از طریق خاک این کشور به غزه خواهند رفت.
انتهای پیام/ب