سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

بصیرت: یک پایگاه خبری صهیونیستی به نقل از منابع آمریکایی در ادعایی مضحک هشدار داد که تأسیسات هسته‌ای ایران در طول هفته جاری و تا پایان مرداد، هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار می گیرد.

به گزارش مشرق، پایگاه اینترنتی دبکا وابسته به محافل جاسوسی رژیم صهیونیستی در جدیدترین خبرپراکنی خود به نقل از آنچه که منابع آمریکایی خواند، مدعی شد که اسرائیل تا پیش از زمان سوخت گذاری نیروگاه بوشهر به تأسیسات هسته‌ای ایران حمله خواهد کرد.

این پایگاه خبری اضافه کرد که خبر ناگهانی سوخت‌گذاری نیروگاه بوشهر اسرائیلی‌‌ها را به شدت شوکه کرده است، در همین راستا مسؤولان اسرائیلی خواستار توضیحاتی از طرف آمریکایی‌ در مورد جوانب این اتفاق شدند.

نگرانی اسرائیل در زمینه تأسیسات نیروگاه بوشهر از آنجایی مضاعف شده است که اعلام سوخت‌گذاری این نیروگاه با اعلام استقرار سپر موشکی اس 300 در آبخازیا هم‌زمان شده است.

این موضوع نشان می‌دهد که کانال های هوایی سرزمین های اشغالی بسوی ایران نیز با وجود این سپر موشکی بسته است و مسکو با توجه به حضور صدها تن از کارشناسان هسته ای خود در نیروگاه بوشهر، تمام تلاش خود را برای از بین بردن هر تلاشی برای ضربه زدن به تأسیسات هسته‌ای ایران انجام خواهد داد.

"جان بولتون" سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل و از سیاسیون افراطی این کشور پیش از این در اظهاراتی در شبکه صهیونیستی فاکس نیوز اعلام کرده بود که روز 21 آگوست (30 مرداد) آخرین مهلتی است که اسرائیل برای حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران در اختیار دارد، پیش از اینکه این تأسیسات در برابر هر حمله‌ای امن و نفوذ ناپذیر شوند.