سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

جام جم آنلاین: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری قاتلی که با هدف انتقام‌جویی اقدام به قتل زنی 55 ساله کرده بود، توسط مأموران پلیس آگاهی تبریز خبر داد.

به گزارش فارس از تبریز ، قنبر مداحی در گفت و گو با خبرنگاران گقت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تبریز مبنی بر ورود مشکوک دو نفر مرد و زن به خانه همسایه ایشان که زنی 55 ساله و تنها است و شنیده شدن صدای داد و فریاد از منزل خانم مذکور بلافاصله مأموران پلیس آگاهی تبریز به منظور اطلاع از صحت و سقم موضوع به محل اعلام شده اعزام شدند.

وی افزود: پس از رسیدن مأموران به محل و با حصول اطمینان از صحت خبر بلافاصله به منزل زن 55 ساله به نام «ر ـ ب» وارد شده و مشاهده کردند که جسد وی در حالی که از ناحیه پشت گردن زخمی شده در وسط اتاق افتاده است.

مداحی تصریح کرد: ماموران بلافاصله اقدام به بازرسی اتاق‌ها و زیرزمین متروکه منزل کرده و موفق شدند دو نفر به نام « ا ـ م» 29 ساله و «م ـ ک» 27 ساله که با هم زن و شوهر بودند را در حالی که در یکی از انباری‌های متروکه زیر زمین خانه مذکور مخفی شده بودند دستگیر کنند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان به منظور انجام بازجویی و تحقیقات مقدماتی به مقر پلیس آگاهی انتقال و در بازجویی‌ها «ا ـ م» ضمن قبول اتهام وارده اقرار کرد که با انگیزه انتقام‌جویی مرتکب قتل شده است و علت رفتار خود را اغفال همسرش توسط مقتول اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی افزود: در تحقیقات تکمیلی همسر قاتل ضمن تایید اظهارات وی گفت: مقتول از مدت‌ها قبل خانه خود را به مرکز فساد تبدیل کرده و زنان محله را اغفال می‌کرد که من هم از گزند او در امان نمانده و مرتکب خیانت به همسرم شدم که پس از سه ماه همسرم از موضوع مطلع و به منظور گرفتن انتقام من با برنامه‌ریزی و همفکری همدیگر اقدام به قتل وی کردیم.

مداحی گفت: متهمان پس از درج اظهارات نامبردگان در پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.