سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

همسر سحرخیز در مصاحبه ای با سایت ضد انقلابی روز که به کمک تعدادی از روزنامه نگاران فراری دوران اصلاحات اداره می شود نکات قابل تاملی مطرح کرده است.

بصیرت: همسر عیسی سحرخیز در مصاحبه ای به طرح ادعاهای ضد و نقیض درباره این زندانی پرداخت.

همسر سحرخیز در مصاحبه ای با سایت ضد انقلابی روز که به کمک تعدادی از روزنامه نگاران فراری دوران اصلاحات اداره می شود نکات قابل تاملی مطرح کرده است.

به گزارش جهان رسالت نوشت :وی در این مصاحبه گفته است همسرم با پا درد روبه رو شده و درد شدیدی تحمل می کند، در این شرایط روزه هم می گیرد از او خواهش کردم روزه نگیرد چون مواد غذایی و امکانات آنجا بد است. گوشت و پروتئین به بدن آنها نمی رسد. میوه هم که نمی دهند. غذا هم فقط موقع سحر و افطار می دهند و در طول روز غذایی به زندانیان نمی دهند.

شوهرم می گوید سحری که می خورم تا موقع افطار خواب هستم...

همسر سحرخیز در این مصاحبه توضیح نداد آیا در ماه رمضان که ادعا می کند شوهرش روزه می گیرد مگر غیر از سحری و افطاری باید غذای دیگری به همسر وی داده شود و چنانچه همسر سحرخیز از قول خود او می گوید از موقع سحر تا اذان افطار خواب است تکلیف نماز چه می شود؟!

از سوی دیگر از سایت های ضد انقلاب خبر می رسد که عیسی سحرخیز شرکت نوکیا را عامل بازداشت خود دانسته و از این شرکت به دادگاهی در آمریکا شکایت کرده است! در شکایت سحرخیز از شرکت نوکیا آمده چون این شرکت تجهیزات الکترونیکی برای شنود و مونیتورینگ به ایران فروخته و ماموران از این طریق مخفیگاه وی در روستایی در مازندران را شناسایی و او را بازداشت کرده اند لذا از شرکت نوکیا به دادگاه شکایت کرده است. گفتنی است عیسی سحرخیز از افراطی ترین عناصر جریان مدعی اصلاح طلبی بود که سال گذشته هم نقش فعالی در ایجاد آشوب های خیابانی و تحریک آشوبگران داشت.