سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

اصفهان- معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه صنعت دفاعی ایران با عزت وافتخار روبه پیشرفت است گفت: تولیدات نظامی جمهوری اسلامی درتراز جهانی قرار دارد و سکوهای افتخار و اقتدار را یکی پس از دیگری تسخیر می کند.
به گزارش ایرنا،محمد اسلامی درسخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان در مسجد امام (ره) این شهر ،افزود: تولید، ظهور و شکوفایی صنعت دفاعی جمهوری اسلامی از الزامات تقویت بنیه دفاعی کشور است.
وی، تقویت بنیه دفاعی را یک دستور الهی عنوان کرد و گفت: فرزندان ملت در این سنگر، تکلیف مدارانه از جان خویش مایه گذاشتند و در این عرصه به فعالیت می کنند.
معاون وزیر دفاع گفت:‌سنگ بنای رشد و نمو اصلی و اساسی صنعت دفاعی از دوران دفاع مقدس برای پاسخگویی به نیاز کشور در برابر دشمنان در جبهه های نبرد حق علیه باطل شکل گرفت.
وی بابیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی شاهد اتحاد شرق و غرب برای تحریم ایران بودیم، افزود: در آن زمان قدرت ها با همه امکانات خود از صدام معدوم پشتیبانی کردند.
وی، تحریم ها را به عنوان یک فرصت برای صنعت دفاعی کشور ارزیابی کرد و اظهارداشت: از زمان صدور اولین تحریم، بنا را بر خودکفایی گذاشتیم.
وی مهمترین هدف دشمن را نابودی انقلاب عنوان کرد و گفت: این هدف دشمن ضرورت آمادگی حداکثری رزمی و دفاعی نیروهای مسلح را می طلبد.
معاون وزیر دفاع با اشاره به 31 مرداد روز صنعت دفاعی گفت: هم اکنون تجهیزات نیروهای مسلح متناسب با تکنولوژی روز دنیا نوسازی و کارآمد سازی شده است.
وی بیان کرد: در این زمینه جوانان مومن و دانشمند ایران وارد کارزار شدند و هم اکنون شاهد دستاوردهای نوین صنعت دفاعی از فراز آسمانها تا اعماق دریاها هستیم.
وی، تبدیل شدن قدرت دفاعی نیروهای مسلح به قدرت بازدارندگی در شرایط حاضر را موجب پریشانی وآشفتگی دشمنان عنوان کرد و گفت: آنها درک کردند که تمام تلاششان برای عدم دستیابی ایران به تکنولوژیهای پیشرفته بی اثر مانده و به این خاطر همواره حرکت های نابخردانه ای را انجام می دهند.ک/2
510/1042 /675

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 1289054