سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

حدود ساعت 4 بامداد بر حجم نیروهای پلیس ضدشورش به‌طور قابل توجهی افزوده شد.نیروهای پلیس راهرویی برای خروج اتومبیل حامل کروبی باز کردند و معترضین را به شدت مضروب کردند تا کروبی بتواند محل را ترک کند.
چند روز بعد از آنکه مهدی کروبی اعلام کرد به دلیل اعتراضاتی که علیه او وجود دارد، حتی نمی‌تواند بر سر مزار پدرش هم حاضر شود، حضور او در مراسم ختم پدر رئیس دفترش در شهر قم، باعث اعتراض شدید قمی ها و تلاش کروبی برای فرار شد.

 

به گزارش رجانیوز، کروبی که امروز برخلاف توصیه میرهادی -رئیس دفتر خود- برای شرکت در مراسم ختم پدر او به شهر قم رفته بود، با اعتراض شدید جمع زیادی از مردم، طلاب و فضلای این شهر روبرو شد.

کروبی با یک دستگاه پاترول مشکی رنگ در این شهر حاضر شد اما به محض ورود به مراسم ختم، با اعتراض خوجوش مردمی روبرو شد؛ به نحوی که بلافاصله مجبور شد با خودروی خود و با زحمت، از میان جمعیتی که ماشین وی را احاطه کره بودند و شعار "مرگ بر منافق" می دادند، خارج شود.

شیخ اصلاحات پس از این ماجرا به خانه صانعی پناه برد اما در آنجا نیز مردم شهر قم با اطلاع از حضور وی، در مقابل منزل صانعی تجمع کردند.

چند هزار نفر از مردم قم اکنون در مقابل خانه صانعی تجمع کرده و علیه کروبی شعار می‌دهند.

تجمع‌کنندگان خواهان محاکمه کروبی به‌دلیل اتهام‌زنی‌های او علیه نظام اسلامی و خلع لباس وی هستند.

وی تا لحظه مخابره این خبر به‌دلیل تجمع صدها نفر از مردم در اطراف منزل صانعی نتوانسته از این مکان خارج شود.

گفتنی است پیش از این هم، آقای کروبی به محض حضور در اماکن عمومی با واکنش و اعتراضات گسترده مردمی روبرو شده بود. راهپیمایی روز قدس، نمایشگاه مطبوعات، حضور در استان قزوین و همچنین حضور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله مواردی بوده که مهدی کروبی مجبور شده تا به کمک محافظان خود از میان مردم فرار کند.

ویرایش یک:

ساعت 20، جمعیت مقابل منزل صانعی به‌حدی افزایش یافته که تمام کوچه‌های اطراف آن را پر کرده و تا منزل منتظری رسیده است.

طلاب و فضلای زیادی که در این مکان تجمع کرده‌اند تأکید دارند به‌دلیل هتک حرمت روحانیت توسط کروبی، تنها در حالی به وی اجازه می‌دهند که از منزل صانعی و شهر مقدس قم خارج شود که خود اقدام به خلع‌لباس مقدس روحانیت کند و بدون عبا و عمامه از منزل خارج شود.

تلاش نهادهای مختلف برای خارج کردن کروبی از منزل صانعی و فراری دادن وی از قم ادامه دارد.

گفته می‌شود زهرا رهنورد نیز به‌همراه کروبی در منزل صانعی حضور دارد.

کروبی در جریان این سفر قصد داشت علاوه بر حضور در مجلس ختم پدر رئیس‌دفتر حزب اعتمادملی قم، با صانعی و سید حسن مصطفوی نیز دیدار کند.

ویرایش دو:

ساعت 11:30 حدود 300 تن از پلیس‌های ضد شورش راهرویی را برای خروج کروبی از منزل صانعی ایجاد کردند اما به محض خروج کروبی، مردم، طلاب و فضلای قم که ساعت‌ها است در این مکان تجمع کرده‌اند، اعتراض شدید خود را به وی اظهار کردند که موجب شد نیروهای حاضر در محل کروبی را بلافاصله به ساختمان روبروی منزل صانعی منتقل کنند.

ساعت 12 نیمه شب همچنان جمعیت انبوهی در محل حضور دارند.

ویرایش سه

حوالی ساعت 2 بامداد روز دوشنبه فرمانده سپاه قم در میان جمعیت انبوه مردمی که در اعتراض به اهانت‌های کروبی به نظام اسلامی در مقابل منزل صانعی تجمع کرده بودند و اجازه خروج وی را نمی‌دادند حاضر شد و از آنان خواست به این تجمع پایان دهند.

همچنین حجت‌الاسلام ذوالنور جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نیز در این مکان حاضر و برای گفت‌وگو با کروبی، وارد منزل صانعی شد.

حدود ساعت 4 بامداد بر حجم نیروهای پلیس ضدشورش به‌طور قابل توجهی افزوده شد.

نیروهای پلیس راهرویی برای خروج اتومبیل حامل کروبی باز کردند و معترضین را به شدت مضروب کردند تا کروبی بتواند محل را ترک کند.

جمعیت انبوه مردم معترض پس از فرار کروبی از صحنه شعارهایی علیه پلیس سر دادند.