سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

تهران - حسین امیرعبداللهیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در بحرین تاکید کردما تمامی تحرکات اسرائیل را از نزدیک تحت نظرداریم و برای هرگونه رویاروئی نظامی آماده ایم.
وی در مصاحبه اختصاصی با روزنامه البلاد چاپ بحرین افزود: تهدیدها و فریادهای رژیم صهیونیستی از سر ترس است و در عین حال ما شبح جنگ را از منطقه دور می بینیم .
سفیر ایران در بحرین در خصوص مسایل منطقه ای نیز بار دیگر بر آمادگی کامل ایران در قبال هرگونه اقدام نظامی اسرائیل علیه تاکید نمود و گفت ایالات متحده با اعمال فشار علیه ایران سعی دارد مذاکراتی را که نتیجه آن از قبل مشخص می باشد، تحمیل کند.
امیرعبداللهیان گفت ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا سعی دارند با اعمال فشار علیه برخی از کشورها، مانع از تعامل با ایران شوند در حالی که این مساله برای بسیاری از کشورها تاثیر مثبتی داشته است، این کشورها با توجه به عدم تعامل با کشورهای غربی فرصت های سرمایه گذاری گسترده ای را در جمهوری اسلامی ایران فراروی خود می بینند.
وی همچنین اظهار داشت: دشمنان منطقه بخشی از این پروژه خود را در قالب «ایران هراسی» دنبال می کنند که سیاستی شکست خورده است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در بحرین پیرامون روابط دوجانبه ایران و بحرین نیز گفت : بزودی یک هیئت تجاری از ایران برای بازدید از شهرک صنعتی شیخ سلمان و بحث و بررسی چگونگی سرمایه گذاری بین دوکشور، از بحرین دیدن می کند.

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 1289055