سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد ؛ مردمی که سال هاست شاهد مصیبت ها، خشونت،اشغال، سرکوب و صدها مشکل دیگر هستند با این حال،اشغال قدس شریف و جنایتی را که صهیونیست ها در سرزمینهای اشغالی مرتکب می شوند، فراموش نمی کنند.عمار شاهین از روحانیان اهل سنت عراق با اشاره به اینکه احیای روز قدس، آثار مثبتی بر روحیه مردم فلسطین می گذارد، می گوید: با برپایی مراسم این روز، فلسطینیان می فهمند که جهانیان آنها را تنها نگذاشته اند. عماد ابو عوجه از عشایر جنوب عراق هم گفت: امام خمینی (ره) مردم را به احیای روزجهانی قدس دعوت کرده است و ما باید این روز را به عنوان ارثیه ای برای آیندگان باقی بگذاریم. بها العرجی و عبدالکریم سامرائی از نمایندگان پارلمان عراق، قدس را مسئله ای اسلامی و موجب یکپارچگی مسلمانان دانستند.
عبدلکریم سامرایی گفت همه موظفند در مقابل حمله ددمنشانه صهیونیست ها بایستند و مانع یهودی شدن قدس شریف شوند. به مناسبت روز قدس همایشی با حضور استاندار و شماری از مسئولان و شخصیت های مذهبی و سیاسی استان بصره در هتل "مناوی باشا" برگزار شد.

دراین همایش شلتاغ عبود استاندار بصره براهمیت روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اتحاد مسلمانان جهان تاکیدکرد و گفت در این روزها به اندیشه امام خمینی (ره) که در تفکر و سیاست الهی خود همیشه سعی داشت از حقوق مستضعفان جهان دفاع کند ، بیشتر نیاز داریم.
شیخ احمد سلیطی معاون اول رییس شورای استانداری بصره با تاکید بر اهمیت احیای روز قدس گفت این روز نه تنها از حق فلسطینیان جهان دفاع می کند بلکه متعلق به همه آزادیخواهان و آزاد اندیشان جهان است و باید توسط همه دنیا احیا شود.