سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

نمایندگان مجلس "طرح یک فوریتی دادن اختیار به دولت برای تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلات عید فطر " را امروز بررسی نکردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، "طرح یک فوریتی دادن اختیار به دولت برای تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلی عید سعید فطر " که نمایندگان پس از ارائه تذکرات پی در پی با بررسی با الویت‌ آن در جلسه علنی امروز موافقت کردند، به دلیل پایان وقت 4 ساعته جلسه بررسی نشد.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس که در غیاب علی لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت، با به صدا درآوردن زنگ پایان جلسه اعلام کرد رسیدگی به طرح مذکور به جلسه علنی فردای مجلس موکول شد.
به گزارش فارس، جهانبخش محبی‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلس در خلال جلسه علنی امروز اعلام کرده بود "تقاضای تغییر دستور مجلس در خصوص با اولویت بررسی شدن طرح یک فوریت دولت برای تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلات عید فطر مطرح شده که این موضوع را به رأی مجلس می‌گذاریم ".
این پیشنهاد با تذکرات پی در پی جمعی از نمایندگان از جمله احمد توکلی نمایندگان تهران، مصطفی کواکبیان نماینده سمنان، حیدری نماینده اردل و فارسان، علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری، فولادگر نماینده اصفهان و الیاس نادران نماینده تهران همراه شد اما پس از توضیحات ابوترابی‌فرد، تقاضای نمایندگان به رأی گذاشته شد.
نمایندگان مجلس با 131 رأی موافق، 63 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 219 نماینده حاضر در جلسه، با بررسی اولویت‌دار طرح مذکور موافقت کردند اما با این وجود، ابوترابی‌فرد اعلام کرد ابتدا دستور قبلی مجلس را به اتمام می‌رسانیم و بعد از مطرح شدن یک لایحه فوریتی دیگر این موضوع در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.
در نهایت بررسی طرح دادن اختیار به دولت برای تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان و افزایش تعطیلات عید سعید فطر به دلیل پایان زمان 4 ساعته جلسه علنی امروز به جلسه بعدی مجلس موکول شد.
انتهای پیام/ص