سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

تهران - فرمانده سابق لشکر 10 سیدالشهدا (ع) گفت: تبعیت از ولایت، حفظ ایمان، معنویت و روحیه شهادت‌طلبی از عوامل اصلی پیروزی رزمندگان بود و این روحیه امروز در نسل جوان متعهد، پرتلاش و سختکوش ما بیش از گذشته به چشم می‌خورد.
به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی شهرک شهید محلاتی، سردار "اسدالله ناصح" در مراسم بزرگداشت سی امین سال دفاع مقدس در جوار مزار شهدای گمنام شهرک شهید محلاتی اظهار داشت: هرکس در هر لباسی و در هر جایگاهی بخواهد تفرقه ایجاد کند(آگاهانه یا ناآگاهانه) در خط دشمن و بدخواهان این نظام مقدس قدم برداشته است.
وی افزود: صدام قبل از شروع تجاوز به جمهوری اسلامی ایران، به علت هماهنگی که با دنیای استکبار داشت، وعده‌هایی که به او داده بودند و کمک‌های فراوانی که در زمینه تجهیزات، تسلیحات و امکانات مختلف نظامی به رژیم بعث شده بود خود را کاملا پیروز می‌پنداشت.
وی ادامه داد: این اطمینان تا آنجا بود که نقشه ایران را به دلخواه خود نام گذاری و چاپ کردند.
سردار ناصح یادآورشد: ارتش سفاک بعثی در طول هشت سال خباثت و جنایتی که بر ایران اسلامی داشت هیچ گاه با مشکل بودجه، امکانات، سلاح، مواد غذایی و پشتیبانی، تبلیغاتی و رسانه‌ای مواجه نشد همچنانکه اسناد کمک‌های مالی، انسانی، تجهیزات نظامی و حتی سلاح‌های کشتار جمعی که برخی کشورهای غربی به او در طول جنگ داشتند موجود است.
فرمانده سابق لشکر 10 سیدالشهدا (ع) با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع ‌مقدس افزود: هشت سال دفاع مقدس ما یک جنگ معمولی نبود، شما تاریخ ایران را ورق بزنید ببینید دوران پادشاهانی که بر این کشور حکومت می‌کردند وسعت کشور ایران چقدر بوده است؟
وی با بیان اینکه حداقل وسعت ایران چندین برابر وسعت فعلی بوده و در هر حمله‌ای که به ایران داشتند بخشی از این سرزمین جدا شده، ادامه داد: این در حالی است که رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی، در شرایطی که کشورهای مختلف علنی و غیرعلنی، از جمله دولت ایالات متحده آمریکا از صدام حمایت و پشتیبانی همه جانبه داشتند، افتخار آفریدند و در اوج مظلومیت، با آن همه توطئه‌های گوناگون، با دست خالی و البته با یاری خدا و عنایات اهل بیت(ع) نگذاشتند یک وجب از خاک این سرزمین از کشور جدا شود.
سردار ناصح بیان داشت: ملت بزرگ و فهیم ایران که در تمام صحنه‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی و جبهه‌های حق علیه باطل بوده، هیچ گاه روزهای حماسه و عزت‌آفرینی دلاورمردان سلحشور این سرزمین را فراموش نخواهد کرد و تا این مملکت وجود دارد و تا آخرالزمان، دستاوردهایی از دفاع مقدس داشته‌ایم که برای همیشه قابل بهره‌برداری است.
در این مراسم پس از غبارروبی مزار شهدای گمنام و شهید والامقام حجت‌الاسلام والمسلمین "حسین اسکندری"، جمعی از ورزشکاران بسیجی تربیت بدنی شهرک شهید محلاتی(ره) برنامه‌های ورزشی رزمی به نمایش گذاشتند.