سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

رییس جمهور با بیان اینکه صهیونیست ها راهی جز تسلیم در برابر ملت ها ندارند تصریح کرد: به فضل الهی فلسطین با قدرت و ایمان مقاومت آزاد خواهد شد.

 

به گزارش واحد مرکزی خبر، دکتر احمدی نژاد امروز (پنج شنبه) در اجتماع عظیم و باشکوه مردم جنوب لبنان در منطقه بنت جبیل اظهار داشت: مردم مقاوم بنت جبیل در خط مقدم مقاومت در برابر متجاوزان و اشغالگران ایستاده و تمامیت و امنیت لبنان را حفظ کرده اند.

رییس جمهور بنت جبیل را پایتخت آزادی،آزادگی، مقاومت و پیروزی دانست و گفت: امروز بنت جبیل زنده و ایستاده است و مردم این منطقه مرزبانان استقلال و عظمت انسانیت هستند. <**ادامه مطلب...**>

دکتر احمدی نژاد با گرامیداشت یاد و نام شهیدان مقاومت لبنان اظهار داشت: اگر مقاومت و ایستادگی شهیدان نبود، خط مرز مقاومت با صهیونیست ها مشخص نبود که در کجا قرار داشت.

رییس جمهور تصریح کرد: مردم جنوب لبنان با ایستادگی خود نشان دادند که اراده بر شمشیرها ، تانک ها و هواپیماها غلبه دارد و اراده ملت و مقاومت لبنان بر شمشیر صهیونیست ها پیروز می شود و هیچ قدرتی نمی تواند مقاومت لبنان را در هم بشکند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه مقاومت لبنان برآمده از ایمان ، تعهد و شجاعت مردم لبنان است تصریح کرد: امروز لبنان مقاوم الگوی ملت های منطقه است و همه ملت ها عزت خود را مدیون مقاومت ملت لبنان هستند.

دکتر احمدی نژاد مقاومت را رمز پیروزی ملت ایران و ملت های منطقه دانست و گفت: همه مردم لبنان، اقوام، پیروان ادیان و طوایف در صف واحد و خط مقاومت هستند.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه دشمنان از وحدت و مقاومت لبنان در هراس هستند اظهار داشت: وحدت رمز مقاومت، پیروزی، ماندگاری و عزت است و امروز همه طوایف و گروه ها و مردم لبنان رمز ماندگاری و پیروزی و عزت را یافته اند و بر آن پافشاری می کنند.

دکتر احمدی نژاد گفت: زمانی صهیونیست ها برای شکستن مقاومت ملت ها به بنت جبیل هجوم آوردند اما امروز صهیونیست ها در حال سقوط و در مقابل، بنت جبیل زنده، سرافراز و ایستاده است و تا آخر در برابر دشمنان خواهد ایستاد.

رییس جمهور تصریح کرد: صهیونیست ها رفتنی هستند و مردم بنت جبیل طعم شکست تلخ را به آنها خواهند چشاند و گرد یاس و ناامیدی را بر چهره دشمنان بشریت خواهند پاشید.

رییس جمهور افزود: صهیونیست ها راهی جز تسلیم در برابر ملت ها و بازگشت به مرزهای اولیه ندارند.

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه ملت لبنان پرچم های برافراشته عزت و استقلال هستند، گفت: از جانب ملت مومن ایران آمده ام تا سلام ملت را به شما مومنان و مجاهدان تقدیم و از همه مردم، بزرگان ، وزرا، نمایندگان و مسوولین و طوایف و رهبران گروه های مختلف لبنان تشکر کنم.

وی افزود: آمده ام از ارتش، مسوولین لبنان و از برادران عزیزم میشل سلیمان، نبیه بری ، سعد حریری و عزیز مجاهد برادر بزرگوار جناب سید حسن نصرالله تشکر کنم.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: عدالت و عشق و محبت خواهد آمد و مستضعفان نجات خواهند یافت. فرزند پیامبر مهدی موعود با همراهی عیسی مسیح خواهد آمد و ظلم و ستم محو خواهد شد.

دکتر احمدی نژاد تصریح کرد: ملت ایران تا آخر در کنار ملت لبنان و همه ملت های منطقه خواهد ایستاد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  نسخه چاپی