سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

دفاع نیوز به گزارش خبرگزلری جمهوری اسلامی : یک منتقد سینما گفت: قهوه تلخ مهران مدیری تکرار آثار قبلی وی است و حرف جدیدی در این سریال تلویزیونی دیده نمی شود.
"محمود گبرلو" روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: قهوه تلخ به لحاظ سرگرمی و ایجاد لحظاتی مفرح برای مخاطب موفق بوده و شبکه نمایش خانگی را تقویت کرده است.
وی خاطر نشان کرد: قهوه تلخ از تنوع آنچنانی برخوردار نیست و به نسبت دیگر سریال های قبلی مدیری از کیفیت پایین تری برخوردار است.
این منتقد سینما یادآور شد: مهران مدیری در آثار خود براساس تکیه کلام ها پایه گذاری شده و مخاطب به دلیل همین تکیه کلام ها است که به این مجموعه جذب شده است.
به گفته گبرلو انتظارات از مدیری فراتر از این بود و وی در این سریال تلاش کرده با رنگ و لعاب بیشتر و استفاده از بازیگران حرفه ای تر کیفیت کار را بالا ببرد در حالی که در این کار موفق نبوده است.
وی همچنین فیلمنامه قهوه تلخ را برای مخاطب غیر قابل باور دانست و گفت: یکی از ترفندهای مهران مدیری برای جذب مخاطب این است که هنوز در این سریال به عنوان بازیگر حضور نیافته است. باید بپذیریم مردم بخاطر مدیری به قهوه تلخ اقبال عمومی نشان می دهند و تصور می کنم با آمدن وی قهوه تلخ افت شدیدی خواهد کرد.
گبرلو از برخی تکیه کلام های استفاده شده در این سریال انتقاد کرد و آنها را متناسب با خانواده ها ندانست.
وی در عین حال قهوه تلخ را به لحاظ سرگرم کنندگی اثری موفق ارزیابی کرد.
1983 /1918
انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 30047460