سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

دفاع نیوز به گزارش رجانیوز: "هیئت انضباطی فدراسیون جهانی وزنه برداری" رای خود در مورد پرونده آقای سعید علی حسینی را تا آخر هفته جاری صادر خواهد کرد که بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ما، این رأی حاوی محدودیت طولانی مدت برای این ورزشکار ایرانی قهرمان جهان در رشته به اضافه 105 کیلوگرم است.

این رأی در حالی صادر می‌شود که در اخبار قبلی، رجانیوز از اینکه وکیل سعید علی حسینی دفاع مستدل و حقوقی درخوری با ارائه اسناد و مدارک و مستندات و همچنین ارائه لوایح بر پایه skelton arguments نکرده است، اظهار نگرانی کرده و پیش‌بینی شده بود بر این اساس، شانس تبرئه در "هیئت انضباطی" وجود ندارد، که البته این هشدارها مورد توجه قرار نگرفت.

برپایه این گزارش، با توجه به اینکه سعید علی حسینی اکنون رکوردار حد نصاب قهرمانی جوانان جهان محسوب می‌شود و آینده او برای ثبت رکوردهای جهانی برای رشته فوق سنگین وزنه برداری برای مسئولین ای-دبلیو-اف نیز به اثبات رسیده، فدراسیون جهانی دو فرصت مناسب را برای دفاع حقوقی و مستدل در اختیار این ورزشکار قهرمان جهان قرار داد تا در صورت وجود مدارک و مستندات رافع این اتهام و فراهم شدن زمان کافی برای دفاع حقوقی، او بتواند در رشته وزنه برداری فعالیت مجدد داشته باشد.

در جلسه 25 خردادماه سال جاری که در صوفیه بلغارستان برگزار شد، وکیل علی حسینی که فدراسیون وزنه برداری ایران او را انتخاب کرده، اسناد و مدارک قابل توجهی ارائه نداد و با دست خالی در آن جلسه شرکت کرد. با این حال، فدراسیون وزنه برداری جهانی باز هم برای دفاع از این ورزشکار فرصت دیگری مقرر کرد تا با ارائه مستندات و دلایل کافی بتوانند ثابت کنند که او از وضعیت دوپینگ خود اطلاعی نداشته است.

اما در جلسه تجدید دفاع که 13 شهریور ماه 1389 برگزار شد، باز هم وکیل علی حسینی که حمایت فدراسیون وزنه برداری ایران را هم دارد، بدون بیان مستندات و ارائه evidence راهی صوفیه شد و دست خالی به کشور بازگشت.

این در حالی است که با قهرمانی بهداد سلیمی در سنگین وزن جهان و رفع محرومیت احتمالی سعید علی حسینی در این رشته، ایران برای اولین بار در تاریخ خود در یک رشته وزنه برداری صاحب دو قهرمان جهان می‌شود که نه تنها کشورمان برای حداقل یک دهه در کسب مدال طلای رشته وزنه برداری بیمه می‌شود بلکه قدرت و توانمندی جوانان ایران و پشتوانه سازی برای آینده این ورزش در کشورمان می‌تواند تعداد مدال‌های رنگارنگ ایران را در مسابقات جهانی افزایش دهد.

کد خبر:67535 -