سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی از صاحبان اصناف خواست همانند سنوات گذشته در تکریم شعائر مذهبی بکوشند.در بخشی از این اطلاعیه آمده است: متصدیان واحدهای صنفی که اماکن خود را به تکایا و هیئت‌های مذهبی تبدیل کرده‌اند نسبت به رعایت شعائر اسلامی در این اماکن توجه لازم را داشته باشند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از فارس ، اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی از صاحبان اصناف خواست همانند سنوات گذشته در تکریم شعائر مذهبی بکوشند.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: متصدیان واحدهای صنفی که اماکن خود را به تکایا و هیئت‌های مذهبی تبدیل کرده‌اند نسبت به رعایت شعائر اسلامی در این اماکن توجه لازم را داشته باشند.

در این اطلاعیه با اعلام اینکه تهیه، توزیع و عرضه هرگونه قمه و زنجیرهای تیغ‌دار در واحدهای صنفی ممنوع است، تصریح شده است: چاپ و فروش تصاویر منسوب به ائمه اطهار(ع) در تمام واحدهای صنفی ممنوع است.
در این اطلاعیه با تاکید بر سپاه پوش کردن سردرب واحدهای صنفی، بر رعایت شئونات شرعی و اخلاقی متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی تاکید شده است.
در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: استفاده متصدیان و کارکنان واحدهای صنفی از شلوارهای فاق‌کوتاه و البسه منقوش به تصاویر و علائم گروه‌های منحرف اخلاقی و همچنین استفاده بانوان فروشنده از البسه تنگ و چسبان و آرایش زننده و همچنین بدحجابی ممنوع است.