سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به گزارش خبرنگار «شیعه نیوز» یک سایت خبری در تحلیلی بی سابقه ! سعی نموده است با خلط چند موضوع بی ربط مواضع حکیمانه بزرگ مرجع عالم تشیع ، ایت الله وحید خراسانی ( دام ظله) در خصوص حرمت شکنی به تصویر در اوردن چهره و صحنه غیر قابل پخش شهادت حضرت ابالفضل العباس (علیه السلام) را زیر سوال برده و  در حرکتی سخیف خواسته است به پرچمدار مکتب حقه تشیع درس سخنوری دهد !

متولیان این وبگاه باید هر چه سریعتر با حذف این مطلب توهین امیز و اعلام برائت از جسارت به ساحت مقدس مرجعیت شیعه که همانا جسارت به حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است سعی نمایند در اینده نیز از درج هرگونه مطلب که در جایگاه ان نمیباشند خودداری نموده تا انشالله از عاقبت بخیر شدن در دنیا و اخرت محروم نگردند .

تکمیلی :

به دنبال اقدام تأمل برانگیز سایت مذکور و برخی موضع گیری ها ، متولیان ان در ساعات پایانی روز جاری اقدام به حذف مطلب یاد شده نمودند .
 انتظار میرفت مدیران این سایت با حذف سریع و برخورد با نویسنده ان ، از ساحت مقدس مرجعیت شیعه و عموم شیعیان و محبین خاندان نبوت (علیهم السلام) عذر خواهی مینمودند . که پذیرش "اشتباه" نه تنها باعث کوچکی و ذلت نیست بلکه حرکتی شجاعانه و مبتنی بر عزت است .

امید است خداوند متعال به همه ی ما شهامت پذیرش اشتباه و بینش و بصیرت صحیح در امور دینی را عنایت فرماید . انشالله .