سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ محافل حزب‌الله لبنان گفتند که سخنرانی سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در روز پنجشنبه این هفته که مصادف با روز عاشورای حسینی است، شدید اللحن خواهد بود و روی نکات مهمی تمرکز خواهد داشت. 

 

این محافل افزودند که بعد از مشخص شدن کندی و تزلزل مذاکرات سوریه و عربستان در رسیدن به نتیجه و برنامه مشخص، لازم است که اظهارات نصرالله شدید اللحن باشد تا به عنوان محرکی برای طرف مقابل بویژه "سعد حریری" نخست‌وزیر لبنان عمل کند تا به این ترتیب ابتکاری را پیش از صدور حکم اولیه ارائه کند . 

 

این محافل تصریح کردند که نقاط مشخصی وجود دارد که حریری نیز آنها را می‌شناسد و با اعلام آن می‌تواند اوضاع داخلی و منطقه‌ای را آرام کند. 

 

بر اساس این گزارش، منابع فوق اعلام کردند: چیزی که ما از حریری می‌خواهیم همان چیزی است که سوری‌ها نیز می‌خواهند و این دلیل به تعویق افتادن سفرحریری به سوریه است، ما گفته‌ایم و باز هم تکرار می کنیم که دوران قبل از صدور کیفرخواست با دوران بعد از آن یکی نخواهد بود، اطلاعات ما نشان می‌دهد که "دانیل بلمار " [دادستان دادگاه حریری] کیفرخواست را تا قبل از 22 ماه جاری میلادی به "کاسیزی " رئیس دادگاه تحویل می‌دهد، به همین علت تا پیش از آن زمان باید تحرک داشت.