سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به گزارش واحد مرکزی خبر ،  طلاب ، فضلا و استادان حوزه علمیه قم و مشهد که امروز درس‌ های خود را در اعتراض به هتک حرمت ساحت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی در جریانات 16 آذر تعطیل کردند ، در اعلام انزجار نسبت به این حرکت گستاخانه و بی ‌شرمانه در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع در حیاط مدرسه فیضیه قم با سردادن شعارهای "‌سران آشوبگر این آخرین پیام است حوزه انقلابی آماده قیام است " ، " مراجع معظم تسلیت تسلیت " ، " ما وارث حسینیم هیهات من الذله " ، " یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد" " خامنه ای ای رهبر آزاده برای حفظ اسلام آماده ایم آماده " ، " مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " دستگیری سران فتنه را نیز خواستار شدند.

 

ه گزارش واحد مرکزی خبر ،  طلاب ، فضلا و استادان حوزه علمیه قم و مشهد که امروز درس‌ های خود را در اعتراض به هتک حرمت ساحت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی در جریانات 16 آذر تعطیل کردند ، در اعلام انزجار نسبت به این حرکت گستاخانه و بی ‌شرمانه در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع در حیاط مدرسه فیضیه قم با سردادن شعارهای "‌سران آشوبگر این آخرین پیام است حوزه انقلابی آماده قیام است " ، " مراجع معظم تسلیت تسلیت " ، " ما وارث حسینیم هیهات من الذله " ، " یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد" " خامنه ای ای رهبر آزاده برای حفظ اسلام آماده ایم آماده " ، " مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " دستگیری سران فتنه را نیز خواستار شدند.

امام جمعه مشهد در جمع طلاب مدرسه علمیه نـواب، از پاره کردن عکس حضرت امام خمینی (ره) اظهار تاسف کرد.

آیت الله علم الهدی ، با اعلام انزجار از اهانت کنندگان بـه امـام راحـل (ره) افزود : گرایش و عشق مردم به رهبری در جامعه قداست دارد چرا که رهبر نماینده حاکمیت الله درجامعه است واهانت کنندگان به ساحت رهبری فرصت داده نمی شود.

وی با اشاره بـه عاملان اغتشاش در 16 آذر دانشجو گفت: امروز مقام معظم رهبری ، نمـاینـده امام زمان (عج) است که لشگر عظیمی از بسیجیان و جوانان فدایی دارنـد و مـرد و مـردانه در مراسم حمایت از رهبر ایستاده اند .

امام جمعه مشهد گفت : اینجا بـه هر ناپاکی که به مقام معظم رهبری توهین کند و مقابل رهبر بایستد فرصت داده نمی شود .

آیت الله علم الهدی قداست زدایی از رهبری را قداست زدایی از امام زمان(عج) دانست و هر حرکتی در جهت براندازی نظام را محکوم کرد .

وی از طـلاب ، روحانیون و جوانان خواست در برابر حربه دشمنان نظام و رهبری بایستند.

طلاب حوزه علمیه مروی و شمار زیادی از طلاب دیگر حوزه های علمیه تهران نیز در اعتراض به هتک حرمت ساحت حضرت امام(ره) در حوزه علمیه مروی تجمع کردند.

تجمع کنندگان با در دست داشتن تصاویری از حضرت امام خمینی ( ره ) و مقام معظم رهبری ، خواستار برخورد قانونی با عوامل این هتک حرمت بودند.

همچنین پارچه نوشته هایی با مضامین ، برخورد با عاملان حوادث اخیر، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده ، از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن در دستان تجمع کنندگان دیده می شد.

فضای حوزه علمیه مروی و دیوارهای بالای این حوزه از تجمع کنندگان پر شده است.

بیانیه و شکوائیه علما ، فضلا و طلاب حوزه های علمیه تهران درخصوص رخدادهای اخیر به دادستان کل کشور نیز میان تجمع کنندگان پخش شده است.

شمار زیادی طلاب خواهر نیز در این تجمع حضور داشتند.

تجمع کنندگان باردیگر در پایان تجمع خود با صدور بیانیه ای با محکوم کردن اهانت به ساحت امام (ره)، خواستار اشد مجازات برای عاملان این اقدام موهن شدند.

همزمان با سراسرکشور امروز مردم آبادان و خرمشهر با حضور در حوزه های علمیه اهانت به ساحت امام (ره) را محکوم کردند.

در این مراسم حجت السلام والمسلمین سید معراج موسوی گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی خط قرمزهایی دارد؛که مردم از آنها هرگز عبور نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران آبادان گفت: دشمنان همیشه برای ضربه زدن به روشهای مختلف آماده هستند و هدف آنها خاک ایران نیست؛ آنها قلبهای مردم را هدف گرفته اند.

در این تجمع گروههای مختلف مردم آبادان و خرمشهر بار دیگر با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

حوزه علمیه بوشهر و مدارس علمیه سراسر استان بوشهر نیز در اعتراض به اهانت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز تعطیل است.

استادان و طلاب حوزه علمیه بوشهر هم با در دست داشتن پارچه نوشته هایی با مضمون اعتراض به پاره کردن تمثال معمار کبیر انقلاب اسلامی و با سر دادن شعار های ، یاد امام خمینی پاینده باد خامنه ای رهبر ما زنده باد ،آمریکا در چه فکری خامنه ای خمینی ، رهبر ما الهی است خط بدون رهبری گمراهی است ، توهین به ساحت مقدس امام راحل عظیم الشان را محکوم کردند.

آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در جمع معترضان با بیان اینکه انقلاب اسلامی با نام امام خمینی عجین شده است گفت : امام خورشید فروزانی است که با هتک حرمت ها غروب نمی کند بلکه هرروز پر آوازه تر می شود.

وی توهین کنندگان به امام راحل را کوته فکران خوارج مسلک دانست و افزود :از مسوولان قضایی می خواهیم با توهین کنندگان به شدت برخورد کنند.

 جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار نیز در بیانیه ای اهانت به امام (ره) را محکوم کرد.

جامعه انجمن های اسلامی اصناف و بازار در این بیانیه ضمن تکریم و تعظیم نام امام خمینی(ره) نامی که قرن ما مزین به یاد او و فداکاریهای او برای نجات ملت ایران و نجات بشریت است، از روشنگری های ائمه جمعه سراسر کشور و مواضع صریح آنها در نمازهای جمعه هفته گذشته تشکر و اعلام کرد ، با تاسی به حوزه علمیه قم و حوزه های علمیه سراسر کشور و روحانیت مبارز روز دوشنبه بیست و سوم آذر ساعت 8 تا 9،30 در مسجد امام خمینی(ره) بازار گردهم می آییم تا خشم و نفرت خود را از اهانت کنندگان به ساحت مقدس امام(ره) اعلام می داریم.

عسگر اولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز در اجلاس مسئولان امر به معروف و نهی از منکر حزب موتلفه اسلامی این اقدام موهن را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است در آستانه شانزدهم آذر روز دانشجو ، ایادی سرسپره داخلی آمریکا و اسراییل که سر در آخور بیگانگان دارند ، قلوب ارادتمندان به ساحت ولایت را جریحه دار کردند.

در این بیانیه از عموم روحانیون، طلاب ، علما ، ائمه جماعات سراسری استان دعوت شده است برای محکوم کردن و اعتراض به این قبیل اعمال زشت و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای ،‌ در مراسمی که امروز در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد برگزار می شود ، شرکت کنند.

حوزه های علمیه گیلان هم در اعتراض به اقدام وقیحانه هتک حرمت ساحت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امروز تعطیل است.

نماینده ولی فقیه درگیلان وامام جمعه رشت، علما، روحانیان و طلاب حوزه های علمیه رشت امروز با اجتماع در حوزه علمیه مستوفی رشت اهانت به ساحت امام راحل در16 آذر را محکوم کردند.

شرکت کنندگان دراین اجتماع ، برخورد جدی و قاطع قوه قضاییه با عوامل این عمل وقیحانه را خواستار شدند.


همچنین حوزه های علمیه گلستان اهانت به ساحت امام (ره) را در روز 16 آذر محکوم کردند.

شمار زیادی از استادان و طلبه های حوزه های علمیه گلستان ، با تعطیل کردن کلاسهای درس و تجمع درحوزه های علمیه ، انزجار خود را از اهانت کنندگان به ساحت امام خمینی (ره) اعلام کردند.

معترضان در این مراسم با شعارهای مرگ بر ضد ولایت فقیه، مرگ برمنافق، مرگ بر آمریکا و یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا ، اعلام کردند این اهانت گستاخانه را تحمل نمی کنند وشناسایی و مجازات عوامل اصلی این حادثه را خواستار هستند.

رئیس حوزه علمیه رضویه گرگان نیز شناسایی و مجازات عوامل این اهانت بزرگ را خواستار شد.

آیت الله میبدی افزود : این اهانت بزرگ ، گواه آن است که دشمن ارزشهای ما را نشانه رفته و این بسیار خطرناک است در این شرایط ما و جوانانمان باید بسیار درمقابل این فتنه ها هوشیار باشیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان و مسئول حوزه های علمیه استان هم در بیانیه ای با ابراز انزجار از این اهانت آشکار ، آورده است بدین وسیله کمال نگرانی و تاسف عمیق خود را به این عمل ناپسند که قلوب مومنان و دوستداران آن امام راحل را جریحه دار کرده است ، اعلام می کنم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان هم در بیانیه ای اهانت به ساحت مقدس امام خمینی ره را محکوم کرد .

دراین بیانیه آمده است؛هرچند دانشجویان مسلمان و ولایتمدار ایران با برپایی تظاهرات انقلابی درروزهای 16 و 17آذر و فریادهای پر طنین مرگ برامریکا ومرگ بر منافق این توطئه خائنانه و ساختار شکنانه را خنثی کردند؛ اما تعدادی خود فروخته که توسط سران فتنه تحریک شده بودند؛ با اهانت به ساحت مقدس امام راحل قلب ملت بزرگ ایران به ویژه خانواده های معظم شهدا رابه درد آوردند.

دربخش دیگری از این پیام آمده است مردم متدین و شریف ایران بویژه اهالی غیور خوزستان قهرمان ازمقامات قضایی خواستار رسیدگی به این حادثه ننگین هستند.

جامعه روحانیت شیراز، جامعه مدرسین حوزه علمیه شیراز و جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس هم در بیانیه های جداگانه هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رامحکوم کردند.

در بخشی از این بیانیه ها آمده است: درآستانه شانزدهم آذر روزدانشجو ایادی سرسپرده داخلی امریکا و اسراییل با اسائه ادب به ساحت حضرت امام ره وابستگی خود را به دشمنان اسلام و قرآن به اثبات رسانده و قلوب ارادتمندان به ساحت ولایت را جریحه دارد نمودند.

در این بیانیه ازعموم علما اعلام ، ائمه جماعات و طلاب حوزه های علمیه شیراز دعوت شده است بمنظور محکوم کردن و اعتراض به این قبیل اعمال زشت و بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای همزمان با سراسرکشور و تعطیلی دروس حوزه های علمیه در مراسمی که ساعت 10 صبح امروز درحرم مطهر حضرت احمدبن موسی ع برگزار می شود؛ شرکت کنند و وفاداری مجدد خودرابه ولایت مطلقه فقیه به منصه ظهور رسانند.

طلاب و روحانیون حوزه های علمیه قزوین هم اهانت به ساحت حضرت امام خمینی (ره ) را محکوم کردند.  

در این مراسم که جمعی از دانشجویان نیز حضور داشتند ، شرکت کنندگان با تجمع در حوزه علمیه امام صادق قزوین ، شعارهایی در حمایت از ولایت فقیه و انقلاب اسلامی سردادند و خشم و انزجار خود را از اهانت به ساحت حضرت امام خمینی (ره ) ابراز داشتند .

حجت الاسلام و المسلمین بهبودی رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه استان نیز در این مراسم ضمن محکوم کردن اهانت به ساحت بنیانگذار انقلاب گفت امام خمینی با تبیین جایگاه دین در سیاست و تاسیس حکومت اسلامی ، الگویی بی بدیل برای جوامع مختلف محسوب می شوند.

در ادامه این مراسم طلاب و دانشجویان با سردادن شعارهایی ، اهانت به ساحت حضرت امام خمینی را محکوم کردند.

همه مدارس حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری هم امروز در محکومیت اهانت به ساحت امام ره تعطیل است.

طلاب و روحانیان حوزه علمیه شهرکرد هم با تجمع در مدرسه علمیه اقدام فتنه انگیزان در هتک حرمت به تمثال امام خمینی ره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

امامان جمعه استان نیز در بیانیه ای این اقدام اغتشاشگران را محکوم کردند.

آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان نیز با محکومیت هتک حرمت گفت: مردم شهرکرد امروز با تجمع در مصلای امام خمینی این شهر اعتراض خود را به این اقدام اعلام می کنند.


بانوان طلبه جزیره کیش نیز در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) کلا سهای درس خود را تعطیل کردند .

طلاب حوزه علمیه خواهران کیش قرار است ظهر امروز در اجتماعی اعتراض آمیز خشم و نفرت خویش را ازعاملان حرکت موهن پاره کردن عکس امام راحل عظیم الشان ابراز کنند .

 طلاب و روحانیان استان یزد نیز هتک حرمت رهبرفقید انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را محکوم کردند .

بیش از 700 نفر از طـلاب و روحانیون حوزه های علمیه یزد با تجمع در مدرسه علمیه مصلای یـزد و راهپیمایی در صحن این مدرسه از هتک حرمت ساحت امام راحل (ره) اعـلام انـزجار کردند و برخورد قاطع قوه قضاییه با عاملان این حرمت شکنی را خواستار شدند .

در این راهپیمایی که بـا حضور حجت الاسلام و المسلمین صدوقی نماینده ولی فقیـه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار و جمعی از ائمه جمعه استان برگزار شد راهپیمایان بـا اعلام حمایت از ولی فقیه زمان و رهبرفرزانه انقلاب اسلامی ، حمایت ازحضرت آیت الله خامنه ای را حمایت از ولایت فقیه و حمایت از ولایت فقیه را حمایت از امام زمان (عج) دانستند .

دفتر نماینده ولی فقیه درمنطقه کردستان ، نماینده مردم کردستان درمجلس خبرگان رهبری ، ائمه جماعات شورای امنا و روحانیات ، طلاب و مدرسین حوزه های علمیه ومدارس علوم دینی ، شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت و مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور هم دربیانیه ای ضمن محکوم کردن هتک حرمت وتوهین به مقدسات اسلامی از جمله جسارت به ساحت مبارک معمار بزرگ انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برخورد قاطع مسئولان با عاملان این گستاخی بزرگ را خواستار شدند.

استادان و طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) زنجان نیز در اعتراض به هتک حرمت به ساحت حضرت امام (ره) کلاس های درس را تعطیل و در مسجد این حوزه تجمع کردند .

درپایان این تجمع استادان و طلاب حوزه علمیه امام صادق ع زنجان بیانیه ای را صادر کردند که در آن خواهان برخورد جدی و قاطع با عوامل داخلی و خارجی هتک حرمت به ساحت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شدند .

ائمه جماعات ، طلاب و روحانیون کرمانشاه هم در تجمعی اعتراض آمیز ، هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را در 16 آذر محکوم کردند.

طلاب مدارس حوزه های علمیه استان همدان در محکومیت اهانت به ساحت امام راحل تجمع و بیانیه ای صادر کردند .

 در بخشی از این بیانیه آمده است: حقیقت نورانی امام خمینی (ره) چنان پر تلألو در ساحت ارض می درخشد که با مددهای پنهان و آشکار حضرت احدیت کسی را توان آن نیست که با اندیشه کور خود به مقابله با آن برخیزد .

 درحالیکه خانه آزادگان و احرار جهان نام و نشان از خمینی کبیر (ره) گرفته است ، حرکات نابخردانه که بخواهد خللی در این هنگامه عظیم برپا کند ، پیشاپیش محکوم به شکست است .

درخت تنومند انقلاب اسلامی که با خون هزاران شهید سیراب شده و یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران است ، هرگز از بین نخواهد رفت و به برکت هدایت عالمانه مقام معظم رهبری تمام توطئه ها محکوم به شکست است

در پایان این بیانیه آمده است: ما طلاب ، روحانیان و استادان حوزه های علمیه همدان همگام با مراجع ، استادان و روحانیان سراسر کشور نفرت و انزجار خود را به هرگونه عمل خائنانه اعلام می کنیم و تنها راه تعالی و توسعه همه جانبه را پیروی بی چون وچرا از آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه زمان می دانیم و از آیت الله لاریجانی می خواهیم سران فتنه را محاکمه و به جزای شرعی و قانونی مجازات کند .

همچنین در دیگر مدارس حوزه علمیه استان همدان شامل نهاوند ، ملایر ، اسداباد و تویسرکان نیز امروز تجمعی اعتراض آمیز برگزار شد.

 
اساتید حوزه های علمیه استان ، علما ، روحانیون و ائمه جمعه سراسر چهار محال و بختیاری هم در بیانیه های جداگانه ای هتک حرمت به ساحت مقدس بنیانگذار انقلاب را محکوم کردند.