سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس: سخنگوی جنبش الحوثی یمن گفت: نیروی هوایی ارتش آمریکا با مشارکت مستقیم در جنگ شمال یمن، بسیاری از سلاح‌های کشتار جمعی و سلاح‌های ممنوعه را علیه مردم این منطقه به‌کار می‌برد.

                                               

به گزارش فارس، "محمد عبدالسلام " امروز در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی "العالم " اظهار داشت: آمریکا از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و امکانات از جمله به کارگیری ماهواره‌ها برای نظارت و شناسایی و بمباران منطقه بهره می‌گیرد.
وی اقدام جنگنده‌های آمریکایی در استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی، بمباران مناطق شمال یمن، جنایت و تجاوزگری وحشیانه علیه ملت یمن را محکوم کرد.
عبدالسلام اظهار داشت: پس از آنکه "دیوید پترائوس " فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا در خاورمیانه و آسیای مرکزی اعلام کرد که در جنگ علیه شمال یمن شرکت خواهد کرد؛ به نوعی فاش کرد که حضور نیروهای آمریکایی در منطقه به منظور مبارزه با دزدی دریایی نیست بلکه برای حفظ منافع آمریکا و کمک به عربستان سعودی در جنگ علیه یمن است.
سخنگوی جنبش الحوثی گفت: هدف آمریکا از ورود به جنگ علیه مبارزان الحوثی تامین منافع خود در منطقه و کمک به عربستان سعودی در سرکوب شهروندان یمنی است.
وی افزود: اقدام آمریکا در بمباران شمال یمن، تجاوزی وحشیانه و ظالمانه است که به هیچ‌وجه توجیه‌پذیر نیست و هدف از آن واداشتن ملت‌ها به سکوت، ذلت‌پذیری و پیروی از دستورات واشنگتن و همدستانش در منطقه است.
انتهای پیام/.