سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس: جانشین سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر ضرورت تجلیل از جانبازان فتنه 88 گفت: سال گذشته فتنه عمیقی به وجود آمد که در این فتنه مردم شاهد حوادث بسیاری بودند، از این رو تجلیلی در شأن جانبازان سرفراز فتنه سال گذشته را در تهران برنامه‌ریزی و اجرا خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبری فارس«توانا»، سردار علی فضلی مسئول کمیته بسیج ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز در نشست خبری خود که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزارشد، اظهارداشت: انقلاب اسلامی نتیجه اندوخته امام(ره) از قرآن کریم بود که بر سه رکن عترت، قرآن و مردم به پیروزی رسید.

وی با تأکید بر اینکه ریشه‌ انقلاب در قرآن کریم آمده و انقلاب اسلامی احیاگر اسلام ناب محمدی بود، تصریح‌کرد: زمستان سال 1357 با از خودگذشتگی و رشادت مردم به بهار تبدیل شد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به برنامه‌های کمیته بسیج ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآورشد: به واسطه عملیات غرورآفرین والفجر 8 در محل یادمان والفجر 8 جشنواره‌ پنج روزه‌ای با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان از 18 تا 22 بهمن به همراه رزمند‌‌گان شرکت‌کننده در آن عملیات برگزار می‌شود.

وی همچنین به گلباران و عطر‌افشانی حرم مطهر امام راحل با گلاب ناب کاشان اشاره کرد و گفت: رژه موتورسواران در مسیر فرودگاه مهرآباد به حرم حضرت امام و بهشت‌زهرا در روز 12 بهمن به یاد حضور حماسی مردم با دژبان کل سپاه، بسیج مساجد و محلات ارتش و نیروی انتظامی نیز از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

سردار فضلی بر همین اساس به انجام مراسم نورافشانی در شب 21 بهمن در همه مراکز استان‌ها و برخی شهرستان‌ها با سردادن شعار الله‌اکبر خبر داد.

وی در عین حال به حضور 22 هزار نفری دانش‌آموزان در یوم‌الله 22 بهمن توسط بسیج دانش‌آموزی خبر داد و گفت: گروه‌های سرود 1357 نفری در استان‌های مختلف کشور نیز تشکیل شده‌اند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه ایجاد ایستگاه‌های فرهنگی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های کمیته متبوعش دانست و اظهارداشت: نمایشگاه‌های فرقان در 100 نقطه از کشور همراه با توزیع اقلام فرهنگی برگزار خواهند شد.

وی همچنین به برگزاری یادواره 200 شهید بسیج حقوقدان کشور در خوزستان همزمان با روز 28 صفر اشاره کرد و گفت: همایش نخبگان و پیشکسوتان جهاد و بسیج سازندگی با حضور گروه‌های جهادی برگزار خواهد شد.

سردار فضلی همچنین به تجلیل از جانبازان فتنه 88 اشاره کرد و یادآورشد: سال گذشته فتنه عمیقی به وجود آمد که در این فتنه عمیق مردم شاهد حوادث بسیاری بودند؛ از این رو تجلیلی در شأن جانبازان سرفراز فتنه سال گذشته را در تهران برنامه‌ریزی و اجرا خواهیم کرد هرچند بسیاری از آنها اجازه تجلیل واقعی و جبران خسارت را نمی‌دهند که در اینجا باید پرسید مسئولیت این خون‌های ریخته شده بر عهده کیست؟

وی در ادامه به تجلیل از 200 نفر از جانبازان فتنه گذشته به صورت نمادین اشاره کرد و گفت: برخی از علما و مراجع تقلید در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در همراهی با راهیان نور به مناطق عملیاتی خواهند رفت.