سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه فتنه‌گران باید مرز خود را با دشمنان مشخص کنند، در غیر این صورت اتهام همخوانی و هم‌بیانی آنها با سران استکبار در دل تاریخ ثبت خواهد شد، گفت: نوکران داخلی آمریکا از سرنوشت حسنی مبارک عبرت بگیرند.

علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران و عضو شاخص انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فراخوان جدید فتنه‌گران، کاخ سفید و رژیم صهیونیستی برای ایجاد اغتشاش در کشور، گفت: در انتخابات سال گذشته هم این اتفاق تکرار شد که سران‌فتنه با سران استکبار به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی متحد شدند، ثمره این اقدام هم سیاه‌بختی و نگون‌بختی کسانی بود که در دام نظام سلطه به ویژه آمریکا و اسراییل قرار گرفته و احساس کردند که با پشتیبانی آنها می‌توانند اقدامی علیه نظام انجام دهند.
وی افزود: تکاپوی جدید نظام سلطه و ایادی آنها نشان‌دهنده عمق استیصال در انجام برنامه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران است، لذا آنها امروز با روش‌های مختلف به منظور سیاه نمایی علیه ایران در عرصه جهانی، تلاش می‌کنند، اما باز هم استکبار و ایادی آن سیلی محکمی از مردم خواهند خورد. نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: پوزخند و تمسخر پاسخ مناسبی از سوی مردم، درباره دعوت جدید مستکبران خواهد بود. زاکانی با بیان اینکه فتنه‌گران باید به عملکرد گذشته خود نگاه کرده و عمق فاجعه‌ای را که خلق کرده‌اند‌ را مشاهده کنند، تاکید کرد: فتنه‌گران باید اقداماتی که باعث امید مستکبران شد را مجددا بازبینی کرده و مرز خود را با دشمنان مشخص کنند اقدامی که آنها متأسفانه سال گذشته هم آنرا انجام ندادند.

" طمع فتنه‌گران باعث اظهارنظر جدید استکبار جهانی علیه ملت ایران در روزهای اخیر شده است. " وی با بیان اینکه فتنه‌گران باید مرز خود را با دشمنان مشخص کنند، در غیر این صورت اتهام همخوانی و هم‌بیانی آنها با سران استکبار در دل تاریخ ثبت خواهد شد، گفت: نوکران داخلی آمریکا از سرنوشت حسنی مبارک عبرت بگیرند، چرا که آمریکا نشان داده حتی به نوکران خود نیز رحم نمی‌کند و به وقتش آنها را تنها می‌گذارد.