سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

بهروز مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» در خصوص آخرین تصمیات درباره چگونگی واریز یارانه‌ها اظهار داشت: واریز یارانه‌ها همچنان به صورت پرداخت مرحله اول است و هیچ تغییری در نحوه پرداخت آن صورت نگرفته است.

وی با رد و تکذیب اخباری مبنی بر اینکه برخی از سایت‌ها مطرح کرده‌اند، قرار است یارانه‌ها به صورت استانی واریز شود، تأکید کرد: هیچ تغییری در نحوه پرداخت صورت نگرفته است و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با توجه به تجربه پرداخت اول که بسیار موفق بود در مرحله بعدی نیز یارانه‌ها را با همان روش پرداخت می‌‌کند. مرادی اضافه کرد: مبلغ یارانه‌ها همچنان به صورت گذشته و 89 هزار تومان بابت دو ماه است که تا پایان هفته جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مبلغ یارانه‌ افرادی که در بانک ملی حساب داشته‌اند، واریز شده است و دارندگان سایر شماره‌ حساب‌های بانکی نیز تا پایان هفته جاری یارانه خود را دریافت می‌کنند. وی تأکید کرد: پس از واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوارها، کسی نمی‌تواند برداشتی داشته باشد تا زمانی که از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام شود. مرادی همچنین در خصوص افرادی که متقاضی دریافت یارانه بودند ولی هنوز در سامانه رفاهی ثبت‌نام نکرده‌اند، گفت: این افراد نگران نباشند چرا که سایت رفاهی در اوایل اسفند بازگشایی می‌شود و آنها می‌توانند شماره حساب بانکی خود را ثبت کنند.
مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها افزود: نخستین یارانه خانواده‌هایی که اسفندماه شماره حساب بانکی خود را در سامانه رفاهی ثبت می‌کنند، در سال 90 پرداخت می‌شود.