سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

علی عبداللّهی با بیان اینکه جریان نفاق با ترور شهید ژاله که از قبل طراحی شده بود به‎دنبال ایجاد اختلافات قومی و کشته‌سازی بودند، گفت: نوع گلوله‌ای که شهید ژاله با آن ترور شده، در نیروهای مسلح ایران وجود ندارد.

معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، در خصوص ترور دانشجوی بسیجی شهید صانع ژاله به دست جریانات ضدانقلاب گفت: با توجه به اینکه نیروهای ما در روز 25 بهمن اسلحه نداشتند، و نوع گلوله‌ای که این جوان بسیجی را به شهادت رسانده در سازمان نیروهای مسلح ما نیست، باید گفت که این ترور از قبل برنامه‌ریزی شده است.
وی با اشاره به اینکه جریان نفاق سابقه برنامه‌ریزی را برای ترور افراد جهت ایجاد اختلافات قومی و کشته سازی و در نتیجه موج‌سواری داشته است، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده ترور دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه تهران که اتفاقا از هموطنان عزیز کردزبان نیز بوده، یک برنامه از قبل طراحی شده است تا بتوانند از این طریق موج‌سواری کنند. معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور با بیان اینکه انتخاب دانشجوی کردزبان سنّی دانشکده هنر دانشگاه تهران برای ایجاد اختلافات قومی و کشته‌سازی است،‌ خاطرنشان داشت: طبق بررسی‌هایی که انجام داده‌ایم، معلوم است که شهید ژاله را از قبل انتخاب کرده بودند و انتخاب این فرد حاکی از این است که این اقدام از سوی جریان فتنه از قبل برنامه‌ریزی شده بود.
عبداللّهی همچنین اغتشاشات روز 25 بهمن را تلافی آمریکا از تحولات اخیر مصر و تونس دانست و اظهار داشت: آمریکا آمده بود تا خاورمیانه جدید را بنا نهد ولی به‎خلاف خواست او خاورمیانه اسلامی را شاهد هستیم که تحمل این موضوع برای آنها سخت است. از همین رو می‌بایست برای تلافی کردن این شکست سنگین به هر شکل ممکن که می‌شد کاری انجام می‌دادند ولی با هوشیاری مردم باز توطئه مستکبرین نقش بر آب شد.