سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: مقام معظم رهبری در 2 دهه گذشته به هجمه فرهنگی، شبیخون فرهنگی، براندازی فرهنگی و نهایتا ناتوی فرهنگی اشاره کردند که خروجی برخی از این خلاءها را بعد از انتخابات و در این فتنه اخیر مشاهده کردیم.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سردار سرتیپ علی فضلی در دومین اجلاس سراسری استانداران سراسر کشور در دولت دهم اظهار داشت: با عنایت خدا، یکدلی مسوولین و دیگر آحاد مردم این اقدام بلند فرهنگی (راهیان نور) را توسعه و تقویت بخشیم تا شرمنده امام و شهدا نباشیم.
سردار فضلی با اشاره به درخواست های مکرر مردم در خصوص راهیان نور گفت: با یک برنامه حداکثر پانزده ساله با توجه به جمعیت کثیر، می توان برای یکبار هم که شده مردم از کربلاهای ایران بازدید کنند.
وی با بیان اینکه مشارکت استانداران در دولت ولایی کاملاً مشهود است گفت: بعد از دفاع مقدس نتوانستیم کاملاً همه ارزش ها را پیاده کنیم و در 2 دولت گذشته هم این رسالت ناتمام ماند.
وی اظهار داشت: اجرای راهیان نور بدون کمک دستگاه های دولتی امکان پذیر نیست و همچنین بخشی از کمک ها را باید از ظرفیت های مختلف کشور بهره بگیریم.
سردار فضلی به موضوع زیرساختها در راهیان نور اشاره کرد و گفت: بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس کمک های شایانی در زمینه یادمان ها و اسکان زائران انجام داده است.
وی به حفظ انسجام زائرین بعد از بازگشت از زیارتگاه های کربلای ایران اشاره کرد و افزود: ساز و کارهایی باید در استان ها توسعه و تقویت شود.
سردار فضلی گفت: در راهیان نور چند اقدام عملیاتی ثبت نام، مدیریت آحاد جمعیت و مهمترین بخش ترابری است که کاروان های راهیان نور در امنیت و آرامش کامل به مناطق عملیاتی بروند.
سردار فضلی با بیان اینکه ارزش های والای دفاع مقدس اقدام بلند فرهنگی است، بیان داشت: اقدام بلند فرهنگی راهیان نور را باید همگی دست به دست دهیم تا به خوبی اجرا شود.
سیام**9130

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر 855014