سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنگ نیکوکاری صبح امروز (پنج‏شنبه) به طور نمادین در مدرسه راهنمایی دخترانه امام رضا (علیه‌ السّلام) نواخته شد؛ در این مراسم حسین انواری سرپرست کمیته امداد و زکریا یازرلو معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند.

در این مراسم، انواری با اشاره به اینکه یک‎صد هزار پایگاه در سراسر کشور آمادگی جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم را دارند، گفت: در برگزاری جشن نیکوکاری امسال همانند سال‌های گذشته سازمان بسیج مستضعفین، وزارت آموزش و پرورش، صدا و سیما و کمیته امداد همکاری دارند.

سرپرست کمیته امداد با اشاره به اینکه سال گذشته درآمد حاصله از جشن نیکوکاری 13 میلیارد تومان بود، افزود: پیش‌بینی می‌شود این مبلغ امسال بالغ بر 20 میلیارد تومان باشد.

وی تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری شده به خصوص کمک‌های نقدی در اسرع وقت به نیازمندان و محرومان داده خواهد شد ضمن اینکه کمک‌های غیرنقدی نیز پس از بسته‌بندی به نقاط محروم کشور ارسال می‌شود.

در ادامه این مراسم، معاون پرورشی و تربیت ‌بدنی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پتانسیل این وزارتخانه برای همکاری با مجموعه امداد در خصوص برگزاری جشن نیکوکاری گفت: تمامی مدارس سراسر کشور امروز چنین برنامه‌ای را در خصوص جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای نیازمندان دارند.

یازرلو اظهار امیدواری کرد که با کمک‌های جمع‌آوری شده از سوی امداد و وزارت آموزش و پرورش بتوانیم سالی نو و خوب را برای خانواده‌ها رقم بزنیم.