سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

عضو کمیته هماهنگی جوانان انقلابی یمن تاکید کرد که انقلابیون در یک قدمی پیروزی و سرنگونی رژیم علی عبدالله صالح قرار گرفته‌ و در چند ساعت آینده خبر خروج رئیس جمهور یمن را خواهیم شنید.

به گزارش مانیتورینگ فارس، "فهد المنیفی " عضو کمیته هماهنگی جوانان انقلابی یمن در گفت‌وگو با تلویزیون الجزیره با بیان اینکه مردم یمن هم اکنون ثمره مبارزات مسالمت آمیز خود را برداشت می‌کنند، رژیم علی عبدالله صالح را در حال فرو ریختن خواند و ‌افزود: رئیس جمهوری یمن و اطرافیانش در حال تقلا با آخرین کارت‌های بازی دردسترس هستند. این در حالی است که در روزهای گذشته از انواع کارت‌های خود برای فرو نشاندن انقلاب جوانان استفاده کرده و همه تلاهایشان به شکست انجامیده است.
وی بزرگ‌ترین شکست علی عبدالله صالح را ناشی از عدم عقب‌نشینی وی دانست و استفاده رژیم حاکم یمن از مزدوران و لباس شخصی‌ها و ایجاد فضای پلیسی و امنیتی را آخرین کارت‌های علی عبدالله صالح برای رویاوریی با معترضان خواند و افزود: هر کسی که با تاریخ رئیس جمهور یمن در 33 سال گذشته آشنا باشد می داند که وی در مواقع حساس از این تاکتیک‌ها استفاده می‌کرد.
المنیفی با بیان اینکه حملات لباس شخصی‌ها به تحصن کنندگان در میدان التغییر و تظاهرات کنندگان یمنی را پسر علی عبدالله صالح و همچنین پسران برادر دیکتاتور این کشور فرماندهی می‌کنند،‌ افزود: مردم یمن با سینه‌های عریان به استقبال این حملات وحشیانه می‌روند و در حقیقت تنها سلاح آنها برای مواجه با رژیم حاکم یمن همین‌ها سینه‌های نترس است.
عضو کمیته هماهنگی جوانان انقلابی یمن کارت‌های مقابله مردم یمن را به اندازه اهداف گسترده انقلاب آنها خواند و با بیان اینکه 25 میلیون شهروند یمنی تنها سلاح رویارویی با رژیم علی عبدالله صالح است، تاکید کرد که این رژیم زورگو با بازی کردن با ورق‌های القاعده و یا جنبش الحوثی و با سرسپردگی به عربستان سعودی و آمریکا به ظلم علیه مردم و تخریب کشور پرداخته است.
وی با اشاره به استعفای 20 تن از نمایندگان حزب حاکم و پیوستن آنها به انقلابیون این کشور، رژیم صنعا را روز به روز در حال تنهاتر شدن خواند و تاکید کرد که انقلابیون در یک قدمی پیروزی و سرنگونی رژیم علی عبدالله صالح قرار گرفته‌ و در چند ساعت یا در چند روز آینده خبر خروج رئیس جمهور یمن را خواهیم شنید.