سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

افراطی ها در آمریکا تلاش تازه ای را این بار در کنگره این کشور برای منزوی کردن مسلمانان آمریکایی آغاز کرده اند.این افراطیون به رهبری "پیتر کینگ" نماینده نیویورک تلاش دارند این هفته در مجلس نمایندگان با نبش قبر یک موضوع کهنه و غیرمرتبط با اسلام و مسلمانان, اسلام هراسی را ترویج دهند.

تیراندازی در "فورت هود"؛ بزرگترین پایگاه نظامی در جهان در مهرماه 88 , بهانه این افراطیون برای ترویج اسلام هراسی در آمریکا است.
همزمان روز یکشنبه هزاران مسلمان و مخالف حرکت های ضدمذهبی و نژادپرستانه, به خیابان های شهر نیویورک ریختند تا این حرکت ضد اسلامی این نماینده را محکوم کنند.
رسانه های غربی نیز با تسلیم شدن در برابر این موج گسترده شرکت کنندگان مخالف اقدامات نژادپرستانه در آمریکا تصریح کردند که ریزش باران نیز نتوانست از شمار گسترده معترضان شرکت کننده در این تظاهرات بکاهد.
بی تردید ایجاد وحشت از مسلمانان در جامعه آمریکا , نسخه ای است که از سال ها پیش توسط صهیونیست ها در این کشور پیچیده شده اما تلاش بانیان آن, برای اجرای کامل این نقشه شوم , تاکنون ناموفق بوده است.
صهیونیست ها در این سال ها کوشیده اند تا مسلمانان آمریکا را منزوی سازند تا نتوانند جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه و به ویژه سرزمین های اشغالی را افشا سازند .
قطعا مسلمانان قربانیان بزرگ تروریسم نه تنها در بیرون آمریکا بلکه حتی در درون این کشور هستند.
رسانه های مستقل در آمریکا تایید می کنند که حمله "مالک ندال حسن"، سرگرد 39 ساله آمریکایی به شماری از همقطاران خود در پایگاه "فورت هود" در مهر 88 نتیجه تحمل سال ها تبعیض علیه او در جامعه آمریکا بوده است.
اینکه موضوع این حمله, دستاویزی برای حمله به اسلام و مسلمانان در آمریکا شود، قطعا پذیرفته نیست.
اگر آقای کینگ در کار خود صداقت داشت ، چرا به موضوع "الیاس ابوالاعظم" توجه نمی کند که در همین مرداد امسال یعنی حدود یک سال پس از ماجرای مالک ندال روی داد و دستکم 13 شهروند بی گناه, توسط این قاتل زنجیره ای با هولناکترین شیوه ها در خیابان های شهرهای آمریکا به خاک و خون کشیده شدند.
ابوالاعظم یک صهیونیست اسرائیلی بود که کشتار آمریکایی ها را حق قانونی خود می دانست.
آقای کینگ آیا بهتر نیست کمیته ای را تشکیل می داد تا تحقیق کند این قاتل زنجیره ای که صرفا براساس آموزه های خود دست به کشتار آمریکایی ها می زد, با اعمال نفوذ مقام های اسراییلی هم اکنون در کجا آزادانه می گردد؟
آیا با وجود قاتلی مثل ابوالاعظم می توان ادعا کرد که یهودیان برای جامعه جهانی و آمریکا خطرناک هستند و با تشکیل نشست های کنگره, یهود هراسی در آمریکا و جهان به راه انداخت؟
کینگ می داند که حتی نزدیک شدن به این حوزه ها نیز به معنای خودکشی سیاسی برای او و امثال وی خواهد بود.
در عین حال تردیدی نیست که کینگ مهره ای در دستان شبکه ای مخوف و نژادپرست در درون جامعه آمریکا است؛ شبکه ای که اسلام و مسلمانان و در مجموع جامعه تکثرگرای آمریکا را نشانه رفته است .
بی شک "جان بوهنر" رییس مجلس نمایندگان آمریکا و دیگر نمایندگان کنگره موظفند که اجازه ندهند افراط گرایی و تفکرهای نژادپرستانه آن هم از طریق مجلس به جامعه آمریکا پمپاژ شود .

منیع: www.irna.ir