سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

در 13 فوریه 2011، مؤسسه امداد ICNA ( یک مؤسسه اجتماعی مسلمان در آمریکا)، در یربالیندا کالیفرنیا، یک مراسم برگزار کرد تا بر علیه گرسنگی و بی‌خانمانی و ادار پناه‌گاه‌های زنان در ایالات متحده، اعانه جمع آوری کند. در همین حین چند صد نفر ظاهر شدند تا این جلسه برگزاری اعانه را مورد ارعاب خود قرار دهند. در این مراسم حتی مقامات رسمی منتخب، نیز علیه مسلمانان سخن گفتند.

جریان اعتراض علیه این گروه اجتماعی اسلامی، توسط یکی از زیر مجموعه‌های محلی Tea Party صورت گرفت. رابی دیوید الیآذر، یوربالیندا عضو ائتلاف محافظه‌کاران اورنج‌کانتری‌شمالی، گروه ACT! for america ، پاملا گالر، و دیگران سامان یافته بود.

“دبورا پاولی” عضو شورای ویلاپارک که در این تجمع نژادپرستانه و تروریستی شرکت کرده بود در حال اشاره به محل برگزاری جلس? مسلمانان گفت : “شک نکنید آنچه که آنجا می‌گذرد، شیطان خالص و دست نخورده است.”، وی که فرزندی در استخدام ارتش ایالات متحده دارد با تهدیدی تروریستی در ادام? سخن خود گفت: “من تعدادی سرباز آمریکائی می‌شناسم که خوشحال خواهند شد این تروریست‌ها را به بهشت بفرستند”، این از سوی وی که دارای زمینه‌های نژادپرستانه است به معنای کامل تهدید مسلمانان به مرگ است.

در همین حین، در حالی که مقامات رسمی در بین شرکت کنندگان در تجمع این گروه نژادپرست، بعنوان تائید و حمایت شرکت جسته بودند، شعارهای متعددی در حمایت از “اسرائیل” و علیه مسلمانان و عقاید آنان سر داده شد و توهین‌های مکرری به رسول خدا(ص) صورت گرفت که این مقاله به جهت شرم قلم، از درج آن معذور است.

این همه در حالی است که آمریکا و متحدین غربی آن همواره در صدد محکوم کردن مسلمانان و جمهوری اسلامی ایران، در عدم رعایت حقوق اقلیت‌ها و حقوق بشر است اما هرگز توجهی به تضییع حقوق مسلمانان در سایه حکومت اسلام‌هراس خود که به تروریسم دولتی تعبیر می‌شود ندارد.

منبع: www.psyop.ir