سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 سرهنگ قادر کریمی ـ معاون عملیات پلیس تهران بزرگ ـ با بیان اینکه پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای کنترل امنیت و نظم بازی روز چهارشنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی کرده است از حضور ماموران نامحسوس پلیس برای شناسایی تماشاگرنماها و کنترل تماشاگران خبر داد. وی درباره تمهیدات پلیس برای هفتادمین داربی پایتخت به ایسنا گفت: پلیس تهران بزرگ دو هدف تامین حداکثری امنیت شهروندان در خارج از ورزشگاه و همچنین تامین امنیت تماشاگران و مردم در داخل ورزشگاه را در راستای فعالیت‌های خود قرار داده است.

حضور ماموران انتظامی از صبح روز بازی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه

کریمی با بیان اینکه حداکثر نیروهای انتظامی که در حال حاضر در سطح تهران بزرگ حضور دارند، برای تامین امنیت و نظم داربی بکار گرفته می‌شوند، یادآور شد: ماموران انتظامی از صبح روز بازی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه و داخل و خارج ورزشگاه مستقر خواهند شد.

وی با اعلام این خبر که چندی پیش پلیس با لیدر‌های هر دو تیم ملاقاتی داشته است، گفت: در این جلسه از لیدرهای هر دو تیم خواسته شد تا حرکات و شعارهای ضد ورزشی انجام ندهند تا امنیت ورزشگاه دچار مخاطره نشود.

کریمی با اشاره به اینکه همانند سنوات گذشته تعدادی از ماموران نیروی انتظامی از شب قبل از بازی در خارج از ورزشگاه مستقر خواهند شد در عین حال اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی پیش‌بینی می‌شود تعداد تماشاگرانی که برای دیدن این بازی از شب قبل در پشت درهای ورزشگاه حضور خواهند داشت کمتر باشد.

معاون عملیات پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: برای شناسایی تماشاگرنماها و تامین هرچه بیشتر امنیت تماشاگران تعدادی از ماموران پلیس به صورت نامحسوس در میان تماشاگران حضور خواهند داشت.

 

به گفته کریمی، ماموران پلیس تا خروج کامل تماشاگران در ورزشگاه حضور خواهند داشت و تا ساعتی پس از اتمام بازی نیز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند بود.

 

توقف در اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه آزادی از ساعت 10 صبح فردا ممنوع است

به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی ـ رییس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ـ نیز در خصوص محدودیت‌های تردد برای برگزاری داربی پایتخت به ایسنا گفت: توقف کلیه وسایط نقلیه در روز برگزاری مسابقه از ساعت 10 صبح در اطراف ورزشگاه آزادی و اتوبان‌های منتهی به آن خصوصا اتوبان تهران کرج ممنوع بوده و ماموران راهنمایی و رانندگی با کمک چرثقیل‌های مشخص شده، نسبت به انتقال خودرو‌های متخلف به پارکینگ اقدام می‌کنند.

 

رحیمی در عین حال افزود: پارکینگ‌هایی برای توقف وسایط نقلیه شخصی مشخص شده است، اما به تمامی علاقمندان فوتبال توصیه می‌کنیم حتما با وسایل عمومی برای تماشای مسابقه به استادیوم آزادی بیایند، چرا که تمهیدات ویژه‌ای توسط شهرداری تهران در این خصوص اندیشیده شده است.

 

رییس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدودیت‌های توقف در معابر یاد شده تا پایان مسابقه فوتبال ادامه می‌یابد.

 

استقرار 16 خودروی آتش نشانی و 45 آتش‌نشان در ورزشگاه آزادی

جمشید شفیعی ـ مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی شهر تهران ـ نیز در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان آتش نشانی تمهیدات ویژه‌ای را برای داربی روز چهارشنبه پایتخت در نظر دارد از استقرار 16 خودروی آتش نشانی و 45 آتش نشان در ورزشگاه آزادی خبر داد.

وی در این باره افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آتش‌نشان‌ها در 13 نقطه در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه مستقر خواهند شد.

 

به گفته وی، علاوه بر 16 دستگاه خودروی آتش‌نشانی که پوشش بازی روز چهارشنبه تیم‌های استقلال و پیروزی را برعهده دارند، تعداد زیادی آتش‌نشان موتورسیکلت سوار نیز در اطراف ورزشگاه مستقر خواهند شد.

شفعیی یادآور شد: 45 آتش‌نشان‌ نیز پیش از باز شدن درهای ورزشگاه در مناطق مشخص شده مستقر خواهند شد و تا ساعتی پس از پایان بازی در این مناطق حضور خواهند داشت.

 

استقرار 17 دستگاه آمبولانس و 44 پزشک و پرستار در ورزشگاه آزادی

 

آماده‌باش یک فروند بالگرد امدادی

به گزارش ایسنا، حسن عباسی ـ مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ـ نیز با اعلام آماده‌ باش کامل امدادگران اورژانس برای مسابقه روز چهارشنبه دو تیم پرسپولیس و استقلال، درباره تمهیدات ایمنی ویژه این مسابقه که فردا برگزار می‌شود به ایسنا گفت: در روز مسابقه، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس در محوطه استادیوم آزادی مسقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه یک فروند بالگرد نیز برای پوشش امدادی بازی در حالت آماده باش قرار دارد، اظهار کرد: 12 دستگاه آمبولانس و سه دستگاه موتور آمبولانس نیز در ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.

عباسی با بیان اینکه چهار پزشک در روز جمعه در ورزشگاه حضور دارند، یادآور شد: 40 پرستار نیز این پزشکان را همراهی خواهند کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، امدادگران اورژانس از زمان بازشدن درهای استادیوم در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

 

نحوه خدمت‌رسانی شرکت اتوبوسرانی برای داربی 70

به گزارش ایسنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه نیز در نمابری با اعلام اینکه این شرکت در روز چهارشنبه، دهم فروردین با تجهیز تمام امکانات خود، خدمت‌رسانی ویژه‌ای به تماشاگران فوتبال ارایه می‌کند، افزود: اتوبوس‌های این شرکت با استقرار در اطراف ورزشگاه آزادی طبق علایم ویژه نصب شده در شش مسیر مبادرت به انتقال تماشاگران خواهد کرد که این مسیرها عبارت است از:

مسیر شماره یک: جاده مخصوص کرج - تهرانسر - جاده قدیم کرج - میدان فتح - میدان شمشمیری - میدان رازی- میدان راه‌آهن.

مسیر شماره 2: جاده مخصوص کرج - جاده قدیم کرج - میدان شیر پاستوریزه - میدان شمشیری.

مسیر شماره 3: اتوبان کرج - جاده مخصوص کرج - میدان آزادی - میدان انقلاب اسلامی.

مسیر شماره 4 : جاده مخصوص کرج - میدان آزادی - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی - میدان راه‌آهن - میدان شهرری.

مسیر شماره 5: بلوار شرقی استادیوم آزادی - بزرگراه حکیم - میدان رسالت.

مسیر شماره 6: اتوبان کرج - بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری - بزرگراه یادگار امام - خیابان آزادی - میدان انقلاب اسلامی - میدان امام حسین (ع) - دپوی شرق.

 

نحوه خدمت رسانی مترو برای داربی پایتخت

روابط عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران نیز، در اطلاعیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید اعلام کرد: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین دو تیم استقلال و پیروزی در روز چهارشنبه دهم فروردین ماه در ورزشگاه آزادی برای رفاه حال همشهریان جهت حضور در ورزشگاه آزادی از ساعت 14 الی 20 روز چهارشنبه کلیه قطارها در خط پنج مترو (تهران – گلشهر) با فاصله گذر هر 15 دقیقه یک قطار از تهران و گلشهر به سمت ایستگاه ورزشگاه آزادی و بالعکس آماده نقل و انتقال مشتاقان فوتبال و طرفداران دو تیم می‌باشند.

بنابر اعلام روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران در صورت نیاز، اعزام قطارهای فوق‌العاده نیز پیش‌بینی شده است.

منبع: www.isna.ir