سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                   
یک فعال سیاسی بحرینی با افشای رابطه ویژه حمد بن عیسی آل‌خلیفه، پادشاه بحرین با شیمون پرز، رییس رژیم صهیونیستی، استفاده رژیم حاکم بر بحرین از کارشناسان امنیتی ونظامی اسراییلی برای کشتار مردم این کشور را فاش ساخت.

                                                 

به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران، یک فعال سیاسی بحرینی با افشای رابطه ویژه حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین با شیمون پرز، رییس رژیم صهیونیستی، استفاده رژیم حاکم بر بحرین از کارشناسان امنیتی ونظامی اسراییلی برای کشتار مردم این کشور را فاش ساخت.
"یحیی الحدید" روز شنبه در گفتگو با شبکه خبری العالم درباره افشای رابطه موساد با سازمان اطلاعات بحرین در روزنامه گاردین نیز اظهار داشت: این مساله عجیبی نیست چون که نشانه‌های مختلفی درباره روابط میان رژیم بحرین با رژیم صهیونیستی وجود دارد.
وی افزود: برای نمونه می‌توان به بسته شدن دفتر " تحریم رژیم صهیونیستی در منامه " توسط رژیم بحرین اشاره کرد و علاوه بر آن دیدار وزیر امور خارجه بحرین با لابی صهیونیستی در آمریکا نیز نمونه‌ای دیگر است.
این فعال سیاسی بحرینی سپس با اشاره به وجود روابط ویژه میان حاکم بحرین با شیمون پرز، رییس رژیم صهیونیستی و همچنین وجود روابط اقتصادی میان رژیم صهیونیستی و دولت بحرین ، به فعالیت شرکت‌های صهیونیستی در بحرین با نام‌های جعلی اشاره کرد و گفت:  رژیم بحرین برای سرکوب انقلاب بحرین از کارشناسان امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی کمک می‌گیرد.
الحدید اظهار داشت که با توجه به این مسایل اسناد گاردین و اسناد ویکی لیکس برای ما تازگی ندارد و همه بحرینی‌ها می‌دانند که رژیم حاکم رژیمی سرکوبگر است که هیچ گونه وابستگی به خط مقاومت عربی ندارد.

* فردا 3 مسجد در بحرین ویران می‌شود
العالم همچنین در گزارشی دیگر خبر داده است که فردا قرار است سه مسجد دیگر در بحرین تخریب شوند.
جمعیت ملی وفاق اسلامی بحرین نام این سه مسجد را "فدک الزهراء (س)" ، "امام جواد (ع)" و "ام البنین (س)" عنوان کرده است.
پیش از این نیز هم رژیم بحرین چند مسجد را به بهانه نداشتن مجوز ویران کرده بود.
این درحالی است که بر اساس اسناد موجود و ارائه شده از سوی هیئت امنای این مساجد، ساخت همه آنها کاملا قانونی و با مجوز دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته است.
کارشناسان بر این باورند که رژیم بحرین با تخریب مساجد به‌دنبال از بین بردن ظواهر عامل اصلی خیزش مردم این کشور، یعنی بیداری اسلامی است.
پایان مطلب/