سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

مفتی وهابی عربستان در فتوایی تاکید کرد: در صورتی که مخالفان جدایی زن و مرد از افکار خویش توبه نکنند، اعدام شوند.
                                        
ادامه مطلب...

یکی از مهمترین دستورالعمل‌های مجموعه، تلاش برای ایجاد وجهه مشروع و مقبول برای فعالیت هایشان است؛ در همین راستا اخیراً یک روحانی اصلاح‌طلب برای ورود به تیم مدیریتی مجموعه فعالین حقوق بشر به کیوان معرفی شده است. مأموریت دیگری که در طول ماه‌های اخیر از سوی سازمان به «کیوان رفیعی» ابلاغ شده، سوق دادن سمت حمله به شخص «مقام معظم رهبری» است.ادامه مطلب...
یک موسسه حامی حقوق بشر در فلسطین فاش کرد که پزشکان صهیونیستی با کنار گذاشتن شرافت حرفه‌ای و اخلاقی خود در شکنجه اسرای فلسطینی با ماموران امنیتی این رژیم همکاری می‌کنند.
ادامه مطلب...

خبرگزاری فارس: رئیس نهضت اسلامی افغانستان گفت که دغدغه‌های آمریکا درباره منزوی شدن در افغانستان باعث شد که این کشور به عده‌ای پول دهد تا این تظاهرات را راه اندازی کنند و در مقابل پول به مسلمانان توهین کنند.
ادامه مطلب...

با هدف انجام عملیات‌های شناسایی صورت گرفت
پرواز هواپیماهای بدون سرنشین ارتش بر فراز آب‌های دریای عمان

خبرگزاری فارس: هواپیماهای شناسایی بدون سرنشین ارتش جمهوری اسلامی ایران بر فراز آب‌های دریای عمان به پرواز درآمدند.
ادامه مطلب...

متکی درخصوص اظهارات وزیر امورخارجه کانادا پیرامون عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل گفت: رویکردهای مقامات کانادا نسبت به حقوق بشر همواره ناشی از اغراض سیاسی و القائات محافل مشکوک و تامین کننده امیال صهیونیست‌ها بوده است
ادامه مطلب...
بیروت - شیخ "نبیل قاووق" مسؤول حزب الله در جنوب روز چهارشنبه با بیان اینکه اطلاعات مربوط به میزان سلاح مقاومت به صورت راز باقی خواهد ماند، گفت: اسرائیل از قدرت مقاومت همواره در وحشت و ترس بسر می برد .  

ادامه مطلب...