سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،تاکید کردند: در صورت کارشکنی مجدد غرب در مذاکرات استانبول با قرار گرفتن اولین میله های سوخت تولید ایران در قلب راکتور تهران، طرح منتفی شدن ارسال اورانیوم به خاک ترکیه و قطع مذاکرات در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصویب و به صحن علنی مجلس فرستاده می شود. ادامه مطلب...

یک پایگاه خبری مرتبط با جریان های مخالف جمهوری اسلامی در گزارشی به نقل از عوامل اطلاعاتی خارجی، فعالیت های موساد جهت ترور دانشمندان هسته ای ایران را به طور تلویحی تایید نمود. ادامه مطلب...

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ هواپیمای حامل "زین‌العابدین‌بن علی " رئیس جمهوری فراری تونس بامداد امروز ـ 25 دی‏ماه ـ در فرودگاه جده عربستان فرود آمد.

ادامه مطلب...

روزنامه "الاخبار " نوشت که گروه هشت مارس متشکل از حزب‌الله و احزاب و جریان‌های همپیمان آن به‌احتمال زیاد "عمر کرامی " را به‌عنوان نامزد تصدی پست نخست وزیری دولت‌ آینده لبنان معرفی خواهد کرد.

                                                      

ادامه مطلب...

 فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هواپیماهای آمریکایی در خلیج فارس قطعا توسط سپاه پاسداران سرنگون شده‌اند، گفت: الان این هواپیماها در اختیار ماست و در زمان مناسب حتما آنها را نمایش خواهیم داد.

                                               

ادامه مطلب...

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری "النخیل "، یک مقام مسئول در دفتر آیت‌الله "سید علی سیستانی " مرجع عالی شیعیان در عراق اعلام کرد که "مقتدا صدر " رهبر جریان صدر در نجف اشرف با آیت‌الله سیستانی دیدار کرد.
این نخستین دیدار صدر با مرجع عالی شیعیان عراق پس از بازگشت به کشور است.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، گفت که دو طرف در این نشست به بررسی اوضاع جاری در عراق پرداختند.


وزرای مستعفی دولت لبنان در بیانیه‌ای نخست وزیر این کشور را به دلیل تن دادن به خواسته‌های خارجی بخصوص آمریکا مسئول سقوط دولت لبنان اعلام کردند و خواستار تشکیل دولت جدید شدند.

                                             

ادامه مطلب...

نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه حماس جنبشی بود که وارد انتخابات شد سپس پیروز شد و جنبشی است که از خاک فلسطین دفاع می‌کند، تصریح کرد که بدون حماس صلح فلسطین ممکن نیست.

                                               

ادامه مطلب...

وزرای مخالف پس از نشست خود در منزل میشل عون، رهبر مارونی‌های لبنان و رییس جریان ملی آزاد این کشور، دلیل استعفای خود را تسلیم‌ پذیری الحریری در برابر اعمال فشارهای خارجی به ویژه اعمال فشارهای آمریکا اعلام کرده و از میشل سلیمان، رییس‌ جمهور لبنان خواستند تا در جهت تشکیل دولت جدید اقدام کند. ادامه مطلب...