سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری شبستان: نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه دولت کویت باید امنیت شیعیان را در این کشور تضمین کند، گفت: مسئولان و دولت کویت باید با عربستان برخورد سیاسی کند.

 

منصور حقیقت‌پور، نایب رییس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به اقدام تروریستی داعش و کشتار شیعیان در کویت به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: این انفجار نتیجه شکستی است که داعش و عربستان در منطقه و یمن خورده‌اند.

وی اظهار کرد: آنها برای اینکه نشان دهند که هستند و موجودیت دارند مردم بیگناه را نابود می کنند و این چنین به خاک و خون می کشید.

وی با بیان اینکه دولت کویت باید در این زمینه پاسخگو باشند بیان کرد: دولت کویت باید امنیت این کشور را تضمین کند و در مورد خدماتی که به عربستان و داعش تاکنون ارایه داده است پاسخ دهد و قطعا این انفجارها در این کشور نتیجه این خدمات است.

حقیقت پور تصریح کرد: متاسفانه شیعیان در کویت با اقدامی که داعش در کویت انجام داده است دیگر امنیت ندارد و در اسرع وقت دولت کویت باید با مصوبان این حادثه برخورد کند.

وی با بیان اینکه دولت کویت باید با عربستان نیز برخورد کند گفت: ما معتقدیم داعش نوکر عربستان است و به همین دلیل نیز باید در چنین حوادثی عربستان پاسخگو باشند و با این کشور برخورد شود.

وی تاکید کرد: دولت کویت باید جبران کند و امنیت تجمعات شیعیان را در این کشور تضمین کند.

پایان پیام/