سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با اعلام دستگیری عامل انفجار در خیابان باکری ارومیه ‌گفت: ‌در این حادثه صاحب کتابفروشی جان خود را از دست داد‌ و سه نفر دیگر نیز مجروح شدند.


رسول النقی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در حادثه ظهر امروز کتابفروشی در خیابان باکری ارومیه فردی با پرتاب نارنجک دستی به داخل این کتابفروشی باعث شد تا صاحب کتابفروشی جان خود را از دست داده و سه نفر دیگر نیز مجروح شوند.

وی با بیان اینکه متهم بلافاصله پس از این اقدام دستگیر شد، تصریح کرد: متهم در مراحل اولیه علت این اقدام خود را اختلاف حساب و اختلاف ملکی در زمینه سرقفلی کتابفروشی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با بیان اینکه در این خصوص اقدامات لازم در دست بررسی است، افزود: با شنیدن خبری مبنی بر انفجار در خیابان باکری ارومیه بلافاصله ماموران نیروی انتظامی در محل حادثه حضور یافته و کار پلیسی انجام گرفت.

این مسئول از حضور به موقع نیروهای امدادی و آتش‌نشانی تقدیر کرد و اظهار داشت: با کمک امدادگران مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان و مراکز درمانی اعزام شدند.

النقی‌پور با بیان اینکه بررسی‌های بیش‌تر در این زمینه انجام خواهد گرفت، ادامه داد: در مرحله نخست اطلاع‌رسانی در این زمینه با احتیاط انجام می‌شد چرا که علت و عامل اصلی این حادثه مشخص نبود.

انتهای پیام/61001/ش20