سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 سرهنگ قادر کریمی ـ معاون عملیات پلیس تهران بزرگ ـ با بیان اینکه پلیس تمهیدات ویژه‌ای را برای کنترل امنیت و نظم بازی روز چهارشنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش‌بینی کرده است از حضور ماموران نامحسوس پلیس برای شناسایی تماشاگرنماها و کنترل تماشاگران خبر داد. وی درباره تمهیدات پلیس برای هفتادمین داربی پایتخت به ایسنا گفت: پلیس تهران بزرگ دو هدف تامین حداکثری امنیت شهروندان در خارج از ورزشگاه و همچنین تامین امنیت تماشاگران و مردم در داخل ورزشگاه را در راستای فعالیت‌های خود قرار داده است.

ادامه مطلب...

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دانشگاه‌های ما باید رویکرد تولید علم را داشته باشند و صدها کار زمین مانده را در سال جاری به سرانجام برسانند.

ادامه مطلب...

سیدابوالفضل حسنی مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکید ایشان مبنی بر تأسیس رشته‌های تحصیلی "حقوق نفت و گاز " و "اقتصاد نفت و گاز " گفت: حقوق نفت و گاز و حقوق انرژی از اولویت‌های کشورمان است و انشاء‌الله پس از تعطیلات عید نوروز در خصوص ایجاد این دو رشته تحصیلی وقت کارشناسی مناسبی را خواهیم گذاشت.

ادامه مطلب...

خبرگزاری فرانسه در گزارشی درباره تولیدات علمی کشورهای جهان اعلام کرد : تعداد مقالات علمی ایران از هفتصد و سی و شش مورد در سال هزار و نهصدو نود و شش به سیزده هزار و دویست و سی هشت مقاله در سال دو هزار و هشت رسیده است.

ادامه مطلب...

مقام معظم رهبری جا زدن تحولا بحرین به عنوان مسئله شیعه و سنی را توطئه غرب و در رأس آنها آمریکا عنوان کرده و خاطرنشان کردند: اگر خیرخواهانی در این بین وجود دارند من به آنها اعلام می‌کنم مسئله را شیعه و سنی نکنید چرا که این بزرگترین خدمت به آمریکا و دشمنان امت اسلامی است. ادامه مطلب...

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی به مناسبت آغاز سال 1390 هجری شمسی، ضمن تبریک فرارسیدن بهار و سال نو، با اشاره به کارهای بزرگ و پیشرفتهای چشمگیر ملت ایران و مسئولان و حرکت پرشتاب کشور در مسیر تعالی، "در سال 89 که سال همت مضاعف، کار مضاعف" نامگذاری شده بود، سال 1390 را سال جهاد اقتصادی نامیدند و تأکید کردند: از همه مسئولان و ملت عزیز ایران انتظار می رود در این سال با مجاهدت و "حرکت جهادگونه و جهشی در عرصه اقتصادی"، زمینه ساز تحقق واقعی دهه پیشرفت و عدالت شوند. ادامه مطلب...