سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری میزان: معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز کسانی هستند که بعد از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی میخواهند امام راحل و شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی را تحریف کنند و طوری وانمود کنند که راه حل تمام مشکلات در دست آمریکا است.

 

ادامه مطلب...

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در مورخه 14/11/1393 خانمی با مراجعه به دادسرای امور بین الملل و طرح شکایتی عنوان داشت که از طریق آگهی تبلیغاتی یکی از شبکه های ماهواره ای قصد خرید یک واحد آپارتمان مسکونی در کشور ترکیه را داشته که توسط شخص فروشنده مورد کلاهبرداری قرار گرفته است . 

حوزه/ حاج عیسی خادم امام خمینی (ره) گفت: افطار حضرت امام (ره) کمی نان و انگور و یا نان و پنیر بود، همین!

حاج عیسی جعفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: امام (ره) افطار بسیار ساده ای داشتند و همیشه سر سفره افطار برای ملت ایران و مظلومان و مستضعفان عالم دعا می کردند.

ادامه مطلب...

آیت الله سید محمد حسینی الموسوی زنجانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، پیرامون شرح دعای روز دهم ماه مبارک رمضان با قرائت «اللهمّ اجْعلنی فیهِ من المُتوکّلین علیکَ واجْعلنی فیهِ من الفائِزینَ لَدَیْکَ واجْعلنی فیهِ من المُقَرّبینَ الیکَ بإحْسانِکَ یا غایَةَ الطّالِبین» بیان داشت: امروز از خدا می خواهیم که خدایا قرار بده مرا در این روز از متوکلان به درگاهت و مقرر کن در آن از رستگاران و مقرر فرما از مقربان درگاهت به احسانت اى نهایت سلب کنندگان.

ادامه مطلب...

خبرگزار رسا ـ استاد حوزه علمیه قم با اشاره به این‌که از ابتدای اسلام تاکنون دشمن از تاکتیک شایعه‌پراکنی برای ضربه زدن به اسلام و رسول خدا (ص) استفاده کرده است، گفت: خداوند در آیات سوره نور برای شایعه‌پراکنان وعده عذابی سخت و غیرقابل ‌بازگشت داده است. ادامه مطلب...

محمد حسین رجبی دوانی، کارشناس برجسته تاریخ اسلام در گفتگو با خبرنگار اندیشه خبرگزاری شبستان با اشاره به جایگاه رفیع حضرت خدیجه (س) گفت: حضرت خدیجه (س) به فرموده پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص) یکی از چهار زن برتر همیشه خلقت از آغاز تا انجام به شمار آمده است. دلیل این عظمتی که حضرت خدیجه (س) پیدا کرده، معرفت بلندی است که به ساحت مقدس پیغمبر اکرم (ص) و رسالت آن حضرت (ص) داشته است. ادامه مطلب...

ه گزارش خبرگزاری «حوزه»،این مرجع تقلید ظهر امروز در سلسله مباحث  تفسیر خود در مدرسه علمیه حجتیه  اظهارداشتند: جنگ احزاب از جمله غزوات پیامبر(ص) بود که وقایع بسیاری در آن رخ داد؛ این قضیه نیز به دلیل پیمان شکنی بنی قریظیه رخ داد؛ البته دو قبیله یهودی بنی قینقاع و بنی نضیر نیز پیمان شکنی کردن که حضرت آنها را کوچ داده بودند. ادامه مطلب...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این هیئت آمریکایی که خود را هیئت دانشگاهی معرفی کرده بودند در این سفر ، به گفته خود ، تاریخی شان از سوی روسای 13 دانشگاه و مسولان وزارت علوم به گرمی مورد استقبال قرار گرفتند.

ادامه مطلب...

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رئیسی در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با موادمخدر در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه شخصا رسیدگی به پرونده قاچاقچی بزرگی که با قرار وثیقه میلیاردی از زندان آزاد شده است را بر عهده دارم، گفت: رسیدگی به این پرونده احتیاج به بررسی های دقیق دارد.

ادامه مطلب...