سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

دفاع نیوز به گزارش رجا نیوز:پسر مهدی کروبی از دبیرخانه مجمع تشخیص مصلح نظام اخراج شده و ورود وی به ساختمان های دبیرخانه مجمع ممنوع شده است.
به گزارش رجانیوز، تقی کروبی فرزند مهدی کروبی که در یکی از کمیته های دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت داشت که به‌تازگی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام دستور قطع همکاری و اخراج او را صادر کرده است.
بنا بر این گزارش، به دلیل حاشیه هایی که وجود وی در این کمیته زیرمجموعه دبیرخانه ایجاد کرده بود، دستور قطع همکاری او صادر و مقرر شده از ورود وی به کلیه محیط های مرتبط با مجمع ممانعت شود.
تقی کروبی استاد حقوق دانشگاه علم و فرهنگ است که بارها در کلاس‌های درسی خود در دوران فتنه، هتاکی‌هایی را علیه نظام و مسئولان آن روا داشته است. این در حالی است که فرزند مهدی کروبی بارها با رسانه های غربی به‌ویژه بی‌بی‌سی مصاحبه کرده و خوراک تبلیغاتی مناسبی را برای دشمنان نظام مهیا کرده است.
تقی کروبی پیش از این با حضور در برخی جلسات مربوط به دبیرخانه دسترسی نسبتا مناسبی به اخبار و اطلاعات کشور داشته که علاوه بر سو استفاده های سیاسی از این اخبار، اطلاعات و اسرار این نهاد مهم نظام در برخی محافل منتشر و اعلام می شد.


دفاع نیوز به گزارش رجا نیوز:بازگشت مهدی هاشمی رفسنجانی به ایران در حالی که وی از مرداد ماه سال گذشته از کشور خارج شده و علی‌رغم احضارهای متعدد قضایی از بازگشت خودداری کرده است، می‌تواند گره بسیاری از سرنخ‌های کور مفاسد کلان اقتصادی به‌ویژه در حوزه نفتی را باز کند.
یک مقام آگاه امنیتی در این زمینه به خبرنگار رجانیوز توضیح داد که پرونده‌های مفاسد متعددی در رابطه با مهدی هاشمی وجود دارد که این پرونده‌ها بنا به مصالح خاصی تاکنون برای قوه قضائیه ارسال نشده است.
وی در ادامه تأکید کرد: با بازگشت مهدی هاشمی، زمینه رسیدگی به این پرونده‌ها که سال‌ها در انتظار تعیین تکلیف هستند، ایجاد خواهد شد و قطعاً پای افراد دیگری نیز به میان خواهد آمد.
ادامه مطلب...

دفاع نیوز به گزارش رجانیوز: "هیئت انضباطی فدراسیون جهانی وزنه برداری" رای خود در مورد پرونده آقای سعید علی حسینی را تا آخر هفته جاری صادر خواهد کرد که بر اساس اخبار رسیده به خبرنگار ما، این رأی حاوی محدودیت طولانی مدت برای این ورزشکار ایرانی قهرمان جهان در رشته به اضافه 105 کیلوگرم است.ادامه مطلب...

دفاع نیوز به گزارش از خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلیات لایحه برنامه پنجم توسعه کشور را بررسی و تصویب کردند.
نمایندگان مجلس پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان کلیات لایحه برنامه پنجم توسعه کشور و صحبت‌های نمایندگان دولت و کمیسیون تلفیق برنامه در این خصوص، با 131 رأی موافق، 44 رأی مخالف و 17 رأی ممتنع از مجموع 198 نماینده حاضر با کلیات لایحه برنامه پنجم موافقت کردند و آن را به تصویب رساندند.
انتهای پیام


دفاع نیوز به گزارش رجا نیوز:

بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی و به‌ویژه وزارت‌خارجه این رژیم در حال آماده کردن طرح‌هایی اضطراری برای کنار آمدن با ایران هسته‌ای به‌عنوان یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر هستند.

به گزارش رجانیوز، علی‌رغم تهدیدهای مکرر اسرائیل مبنی بر اینکه اجازه نمی‌دهد ایران به قدرت هسته‌ای دست پیدا کند و در این زمینه همه گزینه‌ها به‌ویژه گزینه نظامی رو ی میز قرار دارد، منابع صهیونیستی اعلام کردند که وزارت امور خارجه این رژیم در حال تدوین طرح برای مقابله با زمانی است که ایران واقعا به سلاح های هسته ای دست یافته باشد.ادامه مطلب...

دفاع نیوز به گزارش خبرگزلری جمهوری اسلامی : یک منتقد سینما گفت: قهوه تلخ مهران مدیری تکرار آثار قبلی وی است و حرف جدیدی در این سریال تلویزیونی دیده نمی شود. ادامه مطلب...

دفاع نیوز :در حالی که بعد از وقایع انتخابات دهم، توجه اندیشمندان بیش از پبش به مقوله علوم انسانی و جایگاه آن جلب شده و رهبر انقلاب نیز بارها با اشاره به مبانی برخی علوم، ترویج آنها بدون در نظر گرفتن خاستگاه و مبادی را موجب شکاکیت خوانده بودند، برخی رسانه های بیگانه و سایت هایی نظیر بی‌بی‌سی نسبت به شکل گیری انقلاب فرهنگی دوم در ایران ابراز نگرانی کردند.
به گزارش رجانیوز اگر چه دکتر احمدی نژاد همان آغاز ریاست جمهوری خود در سال 85 تصریح کرده بود:«دانشجو باید امروز در دانشگاه بر سر رییس‌جمهوری فریاد بزند که چرا استاد لیبرال و سکولار در دانشگاه ها حضور دارد.» اما موضوع وضعیت دانشگاه ها و وضعیت علوم عملا تا انتخابات دهم و وقایع پس از آن مسکوت باقی ماند.
ادامه مطلب...

دفاع نیوز :فرشته هاشمی همسر رسمی مهدی هاشمی در روز چهارشنبه 5/8/89 از فرودگاه امام خمینی(ره)، کشور را به مقصد امارات ترک کرد.
به گزارش رجانیوز فرشته هاشمی که شهریور گذشته پس از ماه‌ها دوری و قهر حاضر شده بود برای ملاقات با همسر خود (مهدی) همراه با فاطمه هاشمی، محمد هاشمی و فرزندش حسن به ترکیه سفر کند، این بار عازم دوبی شد.
این سفر به صورت ناگهانی بوده و فرشته هاشمی بدون تشریفات خاصی به دوبی رفته است.
سفر قبلی او به ترکیه با عنوان بنیاد بیماری‌های خاص و تحت پوشش سرکشی از مناطق درمانی ترکیه انجام شده بود. در آن سفر مهدی هاشمی که به تازگی از لندن به امارات رفته بود، به خانواده خود ملحق شد و با فرشته هاشمی ملاقات کرد.
طی ماههای اخیر مسافرت های پی در پی خانواده هاشمی به خارج از کشور توجه زیادی را به خود جلب کرده است. تعدادی از اعضای این خانواده در دوبی دارای منزل مسکونی هستند و برخی دیگر نیز مترصد خرید منزل در دوبی هستند.


دفاع نیوز به گزارش رجا نیوز: محمد مهدی اسلامی: سفر امام خامنه‌ای به قم، یک جنبه تاریخی نیز دارد. یادآور دوره کوتاه اما پر ثمر حضور ایشان در قم در دوران طلبگی است. دوره‌ای که مسبب آشنایی امام با ایشان شد و همین آشنایی زمینه‌ساز دعوت ایشان از مشهد به شورای انقلاب و سرآغاز حوادث پس از آن شد.

مقام معظم رهبری از کودکی درس طلبگی را در مشهد آغاز کرده بودند و بخش عمده تحصیل و تدریس ایشان به مشهد باز می‌گردد. دوره‌ای قبل از هجرت و دوره‌ای پس از بازگشت. اما بخش مهمی از دوران تحصیل ایشان در قم بوده است و سفر ایشان به قم، همراه با خاطراتی از خطیرترین دوران تحصیل و مبارزه ایشان است. 

ادامه مطلب...

دفاع نیوز به گزارش رجا نیوز: قبل از سفر رفقای خامنه‌ای‌دات‌آی‌آر گفته بودند برنامه 9 روزه است. یعنی باید چهارشنبه تمام می‌شد. ما هم قرار بود برگردیم؛ همان چهارشنبه ‌شب. اما خبر آمد خبری در راه است. این شد که ماندیم و هرچند نگفتند ولی حدس زدیم برنامه دیدار با خانواده شهداست، شب جمعه چه برنامه دیگری می‌تواند باشد؟
دوباره دو تیم شدیم و دوباره من در تیم دوم و رفتیم خانه شهید دوم. در راه فهمیدم قرار است رهبر خانه سه شهید برود و این یعنی باز هم من شانس نیاورده‌ام!
ادامه مطلب...