سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

از امام صادق (ع) نقل شده است که : هر کس چهل صباح دعای عهد را بخواند از یاوران قائم ما باشد واگر پیش از ظهور آن حضرت بمیرد خداوند متعال او را از قبر بیرون آورد که در خدمت آن حضرت

باشد و خداوند به هر کلمه هزار حسنه او را کرامت فرماید و هزار گناه از او محو کند.
 چهل روز از 18 خرداد ماه تا نیمه ی شعبان ( 26 تیر ماه )
اگر مایل به شرکت در این طرح هستید, اینجا کلیک کنید


حسین فدایی در هفدهمین همایش سراسری هیات رزمندگان اسلام در مشهد با اشاره به بعضی مسائل سیاسی کشور گفت : در این مدت اقدامات مثبتی در وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات در مسیر اهداف نظام صورت گرفت ولی با تعویض وزرا و اصرار بر این تغییرات این حرکت های مثبت به تعویق افتاد . نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این مقطع حساس که حرکت های اسلامی در منطقه و اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها در داخل آغاز شده و انتخابات مجلس پیش روی ماست و جریان فتنه در پی بدست آوردن فرصت و بهانه برای قدرت یابی است آیا تغییر وزیر خارجه و اصرار بر تغییر وزیر اطلاعات به نفع نظام بود ؟!

ادامه مطلب...

مدیر مجموعه ورزشی آزادی برنامه‌های مراسم تشییع پیکر ناصر حجازی را تشریح کرد. اردشیر درویشی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، از برگزاری نشستی در فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، مهدی محمدنبی ، نظری جویباری، اصغر حاجیلو، امیری، ملامحمد، احمدی، فرامرز ظلی ، همایون بهزادی و سعید سوادی معاون فنی ورزشی مجموعه آزادی در فدراسیون فوتبال در ساعت 11 امروز خبر داد و گفت: متولی برگزاری مراسم تشییع جنازه ناصر حجازی باشگاه استقلال است.

ادامه مطلب...

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری ، در سالروز فرخنده میلاد با سعادت بانوی برگزیده دو عالم، دخت پیامبر خاتم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و همچنین فرزند برومندشان امام خمینی (ره)، مراسم مولودی خوانی و ذکر فضائل و مناقب آن بانوی عفاف و نجابت، در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

ادامه مطلب...

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین طرح واشنگتن برای تشکیل کشور مستقل فلسطین در اراضی اشغالی را اقدامی «فریبکارانه» خواند و گفت: مقاومت هرگز بر سر حتی یک وجب از خاک تاریخی فلسطین کوتاه نمی‌آید.

ادامه مطلب...