سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

خبرگزاری فارس: تمدن استاندار تهران امروز در همایش واکاوی فتنه بعد از انتخابات به اقدامات جنبش سبز در 16 آذر پرداخت.

                       

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس؛ مرتضی تمدن استاندار تهران امروز چهارشنبه در همایش واکاوی فتنه بعد از انتخابات با بیان اینکه بین سران فتنه اختلاف نظر جدی وجود دارد، افزود: جریان سبز اموی به جریانی بی‌سر تبدیل شده‌است لذا جریان‌هایی مانند سلطنت‌طلبان، منافقین وگروهک‌ها از این شرایط در جهت منافع خودشان استفاده کرده‌ و می‌کنند.

ادامه مطلب...

رئیس قوه قضائیه با بیان این که دستگاه قضایی به اندازه کافی از سران فتنه پرونده دارد، گفت: اگر نظام با شما ملاطفت کرده است و مماشات می کند، حمل بر نفهمیدن نکنید. 

به گزارش واحد مرکزی خبر ، آیت الله آملی لاریجانی در همایش دادستان های عمومی و انقلاب سراسر کشور با اشاره به فتنه اخیر و با طرح این سوال که آیا نباید با ظلم هایی که بر نظام رفته است برخورد شود؟ گفت: افرادی که دختر فراری را شهید محسوب و مراسم ترحیم به پا کردند، همین سران فتنه بودند.

ادامه مطلب...

خواهید دید مخالفان حقیقت نابود خواهند شد

خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: به فضل الهی خواهید دید که این بنای استوار که هندسه آن الهی است و بنای آنهم با دست یک مرد الهی پایه‌ریزی شده و بقای آن نیز به پشتوانه یک ملت الهی است، استوار خواهد ماند، و مخالفان حق و حقیقت ان‌شا‌ء‌الله نابود خواهند شد.

              

ادامه مطلب...

به گزارش واحد مرکزی خبر ،  طلاب ، فضلا و استادان حوزه علمیه قم و مشهد که امروز درس‌ های خود را در اعتراض به هتک حرمت ساحت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی در جریانات 16 آذر تعطیل کردند ، در اعلام انزجار نسبت به این حرکت گستاخانه و بی ‌شرمانه در مدرسه فیضیه تجمع کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع در حیاط مدرسه فیضیه قم با سردادن شعارهای "‌سران آشوبگر این آخرین پیام است حوزه انقلابی آماده قیام است " ، " مراجع معظم تسلیت تسلیت " ، " ما وارث حسینیم هیهات من الذله " ، " یاد امام خمینی پاینده باد رهبر ما خامنه ای زنده باد" " خامنه ای ای رهبر آزاده برای حفظ اسلام آماده ایم آماده " ، " مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل " دستگیری سران فتنه را نیز خواستار شدند.

 

ادامه مطلب...

قائم مقام سازمان صدا و سیما به نامه قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (رض) درخصوص اقدام صدا و سیما در انعکاس بی احترامی معدودی از افراد به ساحت امام راحل عظیم الشان، پاسخ داد.

ادامه مطلب...

کاوه انسانی پاکباخته و چریکی بزرگ است که در عمل و جنگ، چریک شده نه با درسهای تئوری.وجود ایشان برای سپاه و برای جمهوری اسلامی بسیار ارزشمند است. او هیچگاه به دشمن پشت نمی کند . اگر در دنیا یک چریک پاکباخته و دلباخته به اسلام و امام وجود داشته باشد، محمود کاوه است و هر رزمنده ای که بخواهد خوب پخته و آبدیده شود باید به تیپ ویژه ی شهدا،پیش کاوه برود .
تهیه کننده : حجت الله مومنی
منبع : راسخون

با اطمینان می توان گفت که، شهید عزیز کاوه که افتخار همرزمی نزدیک با او را دارم، از اسوه های مجاهدین فی سبیل الله است و هر چند معرفت اندکمان از کتاب آسمانی قرآن کریم به ما شهامت لازم را نمی دهد که این اسوه ی جبهه های نور را با مصادیق قرآنی تطبیق دهیم، ولی در سایه ی الطاف پروردگار متعال و امید به استغفار در درگاهش، محمود عزیز را حزب الله واقعی می دانیم و با صفات و ویژگی هائی که در شخصیت این رزمنده پر توان سراغ داریم، او را مشمول آیه شریفه «رضی الله عنهم و رضوا عنه . . . » می دانیم . شهید کاوه انسانی بود که نقش مطمئنی داشت و گویا زمزمه ی آوای الهی « ارجعی الی ربک راضیه مرضیه ، فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی » در قلب و روحش استمرار داشت . شهید کاوه شجاع و با شهامت بود و غالبا با نیروی اندک بر پیکره کثیر دشمن می تاخت، زیرا که در برآورد هایش، توان و قدرت رزمنده در راه خدا را، ده برابر دشمن محاسبه می کرد . شهید کاوه هوشیار ،‌با استعداد ، چابک و تیز هوش بود و شاید از تعداد معدود سردارانی بود که از اصل غافلگیری به معنای حقیقی استفاده می نمود .
شهید کاوه به اصطلاح نظامیان یک نیروی مخصوص تمام عیار بود زیرا....

ادامه مطلب...

غلامرضا بنی اسدی
ببخشید که با یک روز تأخیر از سالگرد کوچ سرخ ستاره سهیل خراسان ، فرزند کردستان ، محمود کاوه می نویسم . این بی دلیل نیست دلیلش هم آنکه من هنگام شهادت کاوه هم با یک روز تأخیر با خبر شدم . سال 65،12 شهریور ، جزیره مجنون از زبان یک پاسدار که یک پایش توی قایق بود و پای دیگرش روی پل . آمد با این خیر تلخ "کاوه" شهید شد ! همه شهد در کاممان شرنگ شد آن روز به پهنای صورتمان گریستیم همه و سنگرهامان شد محفل عزاداری او که عزیزش می داشتیم . و به نام بلند او فخر می فروختیم . رعنا جوان بیست و پنج ساله دیار امام رضا (ع) که خود را فرزند کردستان می خواند . قهرمان ملی که در نبرد با خصم متجاسر و متجاوز در مبارزه با ناکثین و قاسطین و مارقین دوباره تاریخ همیشه به جلو گام برمی داشت ، او درس آموز مکتب ...

دیگر حوادث تروریستی در اروپا

***در 5 نوامبر 1980 حمله‌ای علیه ساختمان، چاپخانه و انبار یک شرکت در ساسکس در جنوب انگلیس که کتاب «آیا واقعاً 6 میلیون نفر مردند؟» را چاپ می‌کرد، ‌صورت گرفت و منجر به تخریب آن شد. در این حمله دیگر آثار تجدید نظرطلبان متعلق به انتشارات مؤسسه مطالعات تاریخی نیز از بین رفت. میزان خسارات این حمله به حدود 50 هزار دلار می‌رسید. مانی کارپل، روزنامه نگار چپ‌گرا مجرم شناخته و به دو سال و نیم حبس محکوم شد (وی فقط کمی بیشتر از یک سال در زندان به سر برد).

***در ژانویه 1984 و در کلن آلمان، پروفسور هرمن گریو، مسؤول غیریهودی (ناظر) بر نوشته‌های مذهبی یهودی، به ضرب گلوله یک عضو گروه گاچ - که رهبر آن کاهان بود - کشته شد. بنا بر گزارش‌ها این قتل طبق حکم مذهبی آیین یهود مبنی بر به قتل رساندن غیر یهودیانی که در متون مذهبی یهود تجسس و کنجکاوی می‌کنند، صورت گرفته است.

ادامه مطلب...

مؤسسه مطالعات تاریخی

این مؤسسه از زمان تأسیس در سال 1978، اصلی‌ترین ناشر کتاب‌ها و دیگر آثار مربوط به داستان نسل کشی یهودیان در آمریکا بوده است. به همین دلیل دفتر مؤسسه در کالیفرنیای جنوبی و هم چنین کارمندان آن هدف یک سری حملات برنامه‌ریزی شده قرار گرفتند که شامل تیراندازی از داخل اتومبیل ، سه حمله با بمب آتش‌زا، انهدام اتومبیل کارکنان، سوراخ کردن 22 تایر اتومبیل کارکنان، تظاهرات سازمان یافته از سوی JDL در مقابل ساختمان مؤسسه و تلفن‌های تهدیدآمیز به منزل و محل کار کارکنان مؤسسه می‌شود.

***مردخای لوی و دیگر معترضان JDL در جریان تظاهراتی در مقابل ساختمان مؤسسه در 19 مارس 1981 به اتومبیل نماینده مالک آن که برای حفظ آرامش آمده بود، ‌حمله کردند. لوی با فریادهای تهدیدآمیز شیشه پنجره جلوی اتومبیل را شکست.‌چند هفته بعد در 5 آوریل 1981، معترضان JDL تظاهرات خشونت‌آمیز دیگری بیرون ساختمان مؤسسه برگزار کردند که طی آن یکی از کارمندان مورد حمله قرار گرفت و مضروب شد.

ادامه مطلب...