سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

                                   
یک فعال سیاسی بحرینی با افشای رابطه ویژه حمد بن عیسی آل‌خلیفه، پادشاه بحرین با شیمون پرز، رییس رژیم صهیونیستی، استفاده رژیم حاکم بر بحرین از کارشناسان امنیتی ونظامی اسراییلی برای کشتار مردم این کشور را فاش ساخت.

ادامه مطلب...

در پنجمین روز ملی فناوری هسته‌ای با حضور رئیس جمهور از 6 دستاورد جدید هسته‌ای دانشمندان کشورمان رونمایی شد                             
                          

ادامه مطلب...

جنایات نظامیان آمریکایی در افغانستان با اطلاع مقامات این کشور صورت می‌گیرد. در کنار ادامه بازداشت علمای دینی در افغانستان توسط نیروهای خارجی و بی حرمتی این نیروها به اماکن مقدس اسلامی به رغم اعتراض شخصیت‎های مذهبی و علمای دینی در این کشور جنگ زده، مجله آمریکایی "رولینگ استون" روز گذشته در گزارشی فاش کرد گروهی از نظامیان آمریکایی که متهم به قتل بی رحمانه غیرنظامیان افغان هستند، آنطور که پنتاگون مدعی است، مخفیانه عمل نکرده اند بلکه در مقابل دیدگان واحد نظامی خود، مرتکب جنایت شده اند. 

ادامه مطلب...

دولت عربستان زنان را از شرکت در دومین دوره‌ی انتخابات شورای شهر که قرار است 23 آوریل برگزار شود، محروم کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، عبدالرحمان الدهمش، رئیس کمیته انتخابات شورای شهر در عربستان در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد: برای مشارکت زنان در انتخابات شورای شهر این دوره آمادگی نداریم.

ادامه مطلب...

شبکه‌ی الجزیره در خبری اعلام کرد: انقلابیون لیبی به سوی غرب در حال پیشروی هستند و شهر الهراوه واقع در 70 کیلومتری شهر سرت را به تصرف خود درآورد‌ه‌اند.

ادامه مطلب...

رهبر انقلاب در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال 1390 شمسی، این سال را سال «جهاد اقتصادی» نام‌گذاری کردند.  محمدرضا فرزین در یادداشتی به این موضوع پرداخته است که در ادامه می‌آید:

رهبر معظم انقلاب سال 88 را به عنوان سال «اصلاح الگوی مصرف» معرفی کردند و سال 89 را نیز به عنوان سال «همت مضاعف، کار مضاعف». امسال نیز توسط ایشان، سال «جهاد اقتصادی» نام گرفت. به نظر بنده این امر نشان‌دهنده‌ی اهمیت و وزن اصلاحات و تحولات اقتصادی در اندیشه معظم‌له است

ادامه مطلب...