سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دفاع نیوز (جانم فدای رهبر)

 جمع گسترده‌ای از مردم آمریکا در اعتراض به قانون "میهن‌دوستی " که به مقامات آمریکایی اجازه جاسوسی در زندگی شخصی افراد را می‌دهد و آزادی مدنی آنها را نقض می‌کند در مقابل کاخ سفید تظاهرات برپا کردند.

ادامه مطلب...

سید امین الله تقوی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح در قالب امضاء تفاهمنامه با وزارت آموزش و پرورش اجرا می شود افزود: در مرحله نخست بصورت آزمایشی ،کیلکای سوخاری در تعدادی از مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع میشود.

ادامه مطلب...

"نجیب میقاتی" نخست وزیر لبنان پیرامون روابط خود با سوریه گفت: من برای ایجاد بهترین روابط نه تنها با کشور سوریه بلکه با همه کشورهای منطقه از جمله ایران تلاش می کنم و در دولت جدید به طور حتم روابط بسیار خوبی با ایران خواهم داشت.

ادامه مطلب...

یک مقام رسمی عربستان که خواست نامش فاش نشود به خبرگزاری فرانسه گفت: بیش از هزار نیروی نظامی عربستان شب گذشته [یکشنبه شب] در قالب نیروهای عضو شورای همکاری خلیج فارس وارد بحرین شدند.

ادامه مطلب...

عضو کمیته هماهنگی جوانان انقلابی یمن تاکید کرد که انقلابیون در یک قدمی پیروزی و سرنگونی رژیم علی عبدالله صالح قرار گرفته‌ و در چند ساعت آینده خبر خروج رئیس جمهور یمن را خواهیم شنید.

ادامه مطلب...

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که این کمیسیون با سفر ملک‌عبدالله پادشاه اردن به ایران مخالف است. ادامه مطلب...

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، زنگ نیکوکاری صبح امروز (پنج‏شنبه) به طور نمادین در مدرسه راهنمایی دخترانه امام رضا (علیه‌ السّلام) نواخته شد؛ در این مراسم حسین انواری سرپرست کمیته امداد و زکریا یازرلو معاون پرورشی و تربیت‌ بدنی وزیر آموزش و پرورش حضور داشتند.

ادامه مطلب...